srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

by Adalia Design

JA..........

Happy star-ljudi uživajte i komajte me.Pozzz


Ja se zovem Martina .VOLIM sve što vole mladiyesyes MRZIM laganje,ogovaranje,nepravdu...burninmadburninmaddead
Zovu me Marta,Marti,Tina.






rolleyesLINKOVIsretan

horses lover
lucyshebranga
crazy days
YelenaGs ponos - Petra
barby
nina





This is my world








thumbupEVO MALO SLIKA OD POZNATIHthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

petak, 25.07.2008.

UH, KOLIKO JE PROŠLO

Evo mene prošlo je već dugo prošlo vrijeme je da napišem novi post zar ne.Ajd evo nešto sam malo ga uredila stavila par slikica i stavila novi dizz tražila sam neki onak baš da mi se potpuno sviđa no nisam naišla na takav pa sam stavila ovaj nadam se da vam se sviđa ko i meni našla sam ga na stranici plawushadizz posjetite tu stranicu jer ima puno dizajnova i dobrih stvari za blogthumbupyes meni se sviđa stranica , a sad dal se vama sviđa idite pa vidite.Ja sutra idem neku kontrolu na 300 m na treningu pola ih neće ić jer neki idu na more a neki su bolesni tak da će nas ić maloyes,crknit ću sutra od umora na treningudeaddobro sad idem ja.
pozzzzzz mahwave SVIMA NE DA MI SE SAD NABRAJAT I AJD DOBRO POSEBAN POZZZ LUCIJI koja sutra ide na more,sretan put i uživajEj ljudi komajte mii jer i ja ću vama!!!!

- 15:13 - Komentiraj (15) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.