srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: Da/Ne

by Adalia Design

JA..........

Happy star-ljudi uživajte i komajte me.Pozzz


Ja se zovem Martina .VOLIM sve što vole mladiyesyes MRZIM laganje,ogovaranje,nepravdu...burninmadburninmaddead
Zovu me Marta,Marti,Tina.






rolleyesLINKOVIsretan

horses lover
lucyshebranga
crazy days
YelenaGs ponos - Petra
barby
nina





This is my world








thumbupEVO MALO SLIKA OD POZNATIHthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

srijeda, 16.07.2008.

ATLETIKA

Kao što sam već rekla u jednom postu, ja treniram atletiku evo upravo sam se vratila sa treninga ,bilo je super. Danas sam radila neka ubrzanja i mogu vam reći da sam se malo umorilayes,ali mi nije bilo teškonothumbup.Super je sad raditi ubrzanja jer se napravila staza od tartana,osjećaj je takav ko da odskačeš po toj stazi,FANTASTIČNO JEsretansmijehthumbup.Idem ja sada,veliki pooozzzzzzzz svima pogotovo onima koji su me komali(tnx)wavemah.
P.S. komajte me i dalje!!!!!!!!!!!!!

- 12:39 - Komentiraj (17) - Printaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.