martin the mrki

04.02.2007., nedjelja

Eto došo je red da napišem nekaj pametnoga!!!!njami....vjerovali ili ne ja to mogu!!!naughty
No...da počnem...
Sve je krenulo prije tjedan dana kada me je jedan predobra treba pozvala na rođendan doma kod sebe.MIslim si..to te pitam!!!Pa to bu tam bilo ruži mucica za barit 800 i 900...već si poćnem gledat kaj bum si sexi obukal..ovo ono..luud ko šiba!!!!I da..jučer je došo taj danpartyMislil sam se napit ko guzica i napravit tam neki šou program al jebemti..pijem neke antibiotike i reko si..ma neću niš,kaj bum sad...Prvo smo išli kod frenda na pivuu(naravno ja na sok)...i onda kod ivane na tulum...
Upadamo mi unutra...jebem ti...unutra 7 opasnih ruži mucica i nas 4 majstora...niš...sjednemo se mi za stol,neka lagana mjuza roka.atmosfera je okejski.Al tad smo imali jedan problem.Sve su to neke misice...i niko nas nije šljivil ni pet posto.Mi se deremo..kao nešto zašprehavamo,al niššš...nišš.Sve neke čudne bogte.Al kaj mislite jel je to nas uspjelo zaustavit.Prešli smo kod frenda po liniju,vratili se i napravili pravi tulum.Dečki su se već polako i nacugali i šou program je počel.Ove neke posebne su sjedile,neke su još posebnije prešle(nemrem vjerovat da neko može bit tolko u banani..).Onda smo ja i Sina(najjači dečko u Samoboru naravno poslje fabe) prešli do kasina i digli nekih 400-500kn..to je neka sića al ni bitno...već nam je polako bilo neugodno dizat takvu lovu pa smo prešli.I opet se vratili na zabavu a kad tam neki likovi i party se zahuktal...To su čak i cajke počele rokat to je bilo luuudilo.I ja i kumek smo se pokupili doma jer smo bili premrtvi a i moral sam gledat cro copa kak razbija onog lika Sanceza..hehe
TO je bilo subotnje izvješće...Ak ko ima kakvo pitanje nek mi se javi...POZDRAV

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.