nedjelja, 07.09.2008.

...Sve što ti treba...tu je,kod mene....

Kiša me opet na tebe sijeća i sve me u naše vrijeme vuče....i kad lupa u prozore moje,kada u moje tijelo tuče....Sakriti bi tila ovu tugu,mjesec je mlad i na me gleda....Evo plačem,a vjeruj mi da to ne bi tila,živjeti,više mi se neda....Sve što bi htio,samo mi reci...sa neba sve ću ti zvijezde skinut....Bez vode živjet,više ne disat,za tebe sve sam,spremna učiniti......Trebam te,ja neznam bez tebe....Trebam te,budi sada kraj mene.....Trebam te,da me digneš na noge,kada padnem i bol me obuzme......Trebam te,ja ne mogu bez tebe...trebam te,budi moj spasi me.....Trebam te,da mi snage malo daš....Kada stane ova kiša....da me uspavaš....Trag mi je tvoj,sakrila noć.....Kišom se kupaju krovovi....vratit bi tila sve što san imala,jer sam prazna....u meni samo ti....Sve što bi htio,samo mi reci....za tebe sve ću učiniti....Za tebe sve sam....Jer trebam te.....Sačuvaj suze te,za neke kišne dane,ne daj da boli te,to što odlazim.......Ja ne mogu da ne mislim na njega....Odkad nema ga...sve je više tu....i tako ga osjećam....sad možda više nego prije...Kao zvijezda ispod oblaka....On mi je bio važan,on mi je značio.....Kao dijete ljubavlju se igrao,tu je tvrđavu u pijesku,prva plima odnijela........Ispod neba i tišine ledene....njemi prsti mi u noći,šalju nemire u sne....pa se budim kako ljubim jastuke,kako ljubim njegovu sjenu,kada nema njega....Neka noćas dođu svi,koji su me voljeli,ja ne mogu sama,a on samnom ne želi......Vjerovala nisam da još ljubav postoji...Sve dok nisi prošao s drugom kraj mene....I dok moja sjena u daljinu odlazi,pravih riječi uvjek kasno sjetim se.....Mislila sam noćas da te vjetar donosi,a na vrata samo jesen došla je.....Život pokraj mene tako brzo prolazi,a ja hodam sama kroz tuđe gradove.....Svu noć mislim na tebe,to nije dobar znak....Pogasit ću sad zvijezde sve,nek zagrli me mrak...Nek mrak me sad zagrli,kad nisi htio ti....pošteno bar da me ostaviš,ni to nisi mogao ti....Znam opet ćeš naći,nekog kao ja....al' to mi više ne znači,ko' davno nekada....Znam opet ćeš naći nekog kao ja..."Neko kao ja,al' mene nikada".....Znaš da smo probali,al' nije išlo nas,trajalo bi da je valjalo,to i sam znaš....Sad me ljubiš kao stranac,oči zatvaraš.....pukao je zlatni lanac,ti me ostavljaš....Kao ja,s tobom nitko nije nebom letio,kao ti ,meni nitko nije srce slomio....A slomio se svijet od stakla tu pred očima,ljubav me je opet takla sama prstima...Još nas veže tanka nit,sve još može dobro bit'.....Podari mi sreću i ljubav svu,neka barem dio srca tvog,osjeti da sam kraj tebe tu....uvijek i zauvjek...kad god ti zatrebam...još uvjek tu sam....kada sam ti najpotrebnija i kad te svi ostave,tu sam.....samo za tebe jedini,tu sam i bit' ću tu......


19:54 | Komentari 17 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>