četvrtak, 05.06.2008.

...Bit ljubavi....

Još malo mi treba i priznat ću kraj.......kamen se lomi,pa tako i ja...oluja nježnosti je zamela.....u riječi samo strast je ostala.......
Još malo je nade,da osjetiš strah.......kako ćeš dalje....kad odem ti JA.......
Rekao si da više nisi sam.......da ljubav moja nije dovoljna........
OBEĆANJA mi je dosta.......sad si rijeka bez svog mosta.....ja odlazim......
Jer VOLIM TE......zato gubim......putujem,da ne ludim......Bacam zadnju svoju kartu i nestajem u startu....da ne pokleknem......
Jae volim te.........zato gubim,putujem da ne ludim.......bacam zadnju svoju kartu i ne stajem u startu...........Odlazim.....
***************** **************************** ********************** ********************
Odlazim....iz ovog grada,krenulo me loše......otkako se borim i protiv tebe i protiv sebe........ma neću da me žališ više....niti da me zoveš.....Jak si al mene spasit ne možeš........
Uzmi svu svoju ljubav koju znao si mi dati.......i nosi je nekoj drugoj....ja ne želim da se vrati........Zašto misliš da mi možeš....vratit smjeh i sreću....vjeruj mi da nazad s tobom više neću.......
UZMI svu svoju LJUBAV koju znao si mi dati........i nosi je nekoj drugoj....jer ja ne želim da se vrati.............nikad.....više,nikada....
******* ******** ******** *********** **************** *********

btw.jedva čekam da opet navratiš....do zd....nadan se da ćeš doći....

"LJUBAV nam treba kao zrak koji dišemo i toplina krvi koju osjećamo..."

"Kad zapališ svijet ne zaboravi ko ti je dao šibicu"-od Doll

"Bit ljubavi nije pronaći savršenu osobu,već voljeti nesavršenu osobu savršeno."

"Voljeti znači prihvaćati stvari koje ne bi htio i davati one,koje ti najviše znače"

"ONI koji odbijaju ljubav,bit će jednom sami odbijeni u ljubavi."

"Premalo ljubi onaj koji svu svoju ljubav može izraziti riječima."

"Ljubav je igra osjećaja i razuma,a izgubi onaj koji VIŠE VOLI...."

.....i to bi bilo to........fala svima na komentarima........veliki pozzzzz svim kolegama blogerima......


16:46 | Komentari 70 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>