Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pišem kad god stignem i kad sam slobodna.partynaughty

MModern
AAltruistic
RRaw
TTame
IInnocent
NNerdy
AAwesome





Ime:Martina
Prezime:.......
datum rođenja:11.08.1994.g
Razred: Budući 7.b
Volim: Dobre ocjene, čokoladu......
Ne volim: Prnjaka (i njegovu ženu), nepravedne nastavnike,
umišljene glupače itd...
U školi sam:vrlo dobra,
slučajom ove godine sam prošla s odličnim 4.54
U školi mrzim: Nepravedne nastavnike, matematiku, englenski...
Treniram: $$$
Slušam:Annie Lenox, Avril Lavigne, Shakiru, Beyonce, Rihannu, 50cent, Akon,...

Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts

Linkovi

Marija
Ivanaworld
Ante
Inkyca
Gadura dizajn

O meni

Rodila sam se 11.08. *94. Volim
svašta jesti a pogotovo volim
slatkiše. Treniram nogomet,
volim dobro društvo i zabavu.
To je zasad sve, ako imate pitanja,
pitajte me u komentarima.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Free Website Counter
Free Website Counter

petak, 27.07.2007.

svega i svačega

Ljudi prošla sam s 5. prosjek mi je 4.54 Znam predugo nisam pisala sigurno se ljutitena mene ali JBG..
HR-4
LIK-5
GL-5
ENG-4
MAT-3
PRI-5
POV-4
ZEM-5
TEH-5
VJ-5
TJ-5

i SADA NEŠTO NOVO (ČITAJTE)

ovo je jedna nagradna igra!!!!Idem na more pa sam odlučila da cu ostaviti vama da se malo igrate !!!!!PA DA POČNEMO!!!

NAGRADNA IGRA !!!:;PRAVILA:
Tko mi osatvi mnogo komentara( ali ja cu to prebrojiti) ja njemu OSTAVLJAM 100 komentara, tko osvoji drugo mjesto dobiva 50 komentara , tko osvoji treće mjesto dobija 30 komentara i tko osvoji četvrto mjesto osvaja 20 komentara!!

ZNAČI MJESTA IDU OVAKO!!

1.nagrada 100 komentara
2.nagrada 50 komentara
3.nagrada 30 komentara
4.nagrada 20 komentara

POZZZZZZZZZZ!!
NE ZABORAVITE POSJETIT maryxxxtina.blog.hr komentirajte i hope so (coolwinkkisssmijehpartycoolcoolcoolnaughtynut