Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pišem kad god stignem i kad sam slobodna.partynaughty

MModern
AAltruistic
RRaw
TTame
IInnocent
NNerdy
AAwesome





Ime:Martina
Prezime:.......
datum rođenja:11.08.1994.g
Razred: Budući 7.b
Volim: Dobre ocjene, čokoladu......
Ne volim: Prnjaka (i njegovu ženu), nepravedne nastavnike,
umišljene glupače itd...
U školi sam:vrlo dobra,
slučajom ove godine sam prošla s odličnim 4.54
U školi mrzim: Nepravedne nastavnike, matematiku, englenski...
Treniram: $$$
Slušam:Annie Lenox, Avril Lavigne, Shakiru, Beyonce, Rihannu, 50cent, Akon,...

Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts



Myspace Layouts

Linkovi

Marija
Ivanaworld
Ante
Inkyca
Gadura dizajn

O meni

Rodila sam se 11.08. *94. Volim
svašta jesti a pogotovo volim
slatkiše. Treniram nogomet,
volim dobro društvo i zabavu.
To je zasad sve, ako imate pitanja,
pitajte me u komentarima.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Free Website Counter
Free Website Counter

petak, 29.09.2006.

Napokon

Napokon imam vremena ,danas sam baš malo promijenila blog.Moram vam nešto reći danas u onoj našoj glupavoj školi nastavnica iz hrvatskog Ani,Vedrani i meni dala 4,a Anti koji je u našoj grupi bio dala mu je 5,Ante nemoj ti misliti da imam nešto protiv tebe, ali nastavnica nije pri sebi (svima je trebala dati 5). Ljudi, vidimo se. Sviđa vam li se moj novi dizajn?

Bok