< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ime: Martina
nadimak: Tina
razred: 8.b
best frendovi: Anamarija, Vesna, Željka, Petra š, Ana, Valentina, Martina, Lorena, Zrnka, Julijana, Sabljić, Cug, Miran, Matko, Denis, Grbić...
mjesto: Bjelovar
hobi: stolnitenis, crrtanje, pisanje bloga, izrada nakita,...
slušam: najviše pop, negdje se može nać i metallica, hip-hop, rock, narodnjaci, ma zapravo sve osim opere i jazz, i naravno klapa
naj pjesme: complicated, sorry seems to be the hardest word, survivor, strong enough, cool vibes, every way tht i can, superstar ...
naj film: ma ima ih ko u priči

MOJA MALA ABECEDA:

A- Anamarija- moja najbolja frendica
B- Bicikl-prevozno sredstvo koje najviše volim(ne zagađuje zrak), ali ga baš ne koristim često
C- Crvena- moja naj boja
D- Dupin- najslađa životinja svijetu
E- Engleski- jezik koji učim
F- Frendovi- imama ih ko u priči
G- Geografija- htjela bi je studirat
H- Hrvatska- moj jedini pravi dom, rođena sam u njoj i ako odem iz nje, sigurno ću se vrati
I- Izrada narukvica- moj hobi
J-Ja- najveća glupača na svijetu
K- Knjiga- no coment, ja je najradije nikad ne bi pogledala, a kamoli otvorila
L- Leptir- životinja koju obožavam
M- Martina- moje ušljivo ime
N- Niger- moj pas, presladak je
O- Obitelj- najbolja na svijetu
P- Perlice- imam ih ko u priči, raznih boja, oblika i veličina
R- Razred- neznam kak ću se rastat s njim
S- Stolni tenis- sport koji treniram čak 4 godine
T- Traperice- iako ih imam samo troje, obožavam ih
U- Uljez- moj brat nekad zna uzet tu ulogu
V- Vesna- također moja best frendica
Z- Zadaća- mrzim je
Ž- Život- samo jedan pa živit moram svaki dan kao da mi je posljedni

četvrtak, 01.03.2007.

yeah!!! dobila sam 5 iz povijesti!!! prošli sat me je otvorila, a ja nisam ništ učila pa mi je napisala datum, a ja sam se danas javila pa mi je rekla kak sam samosvjesna jer sam se javila, a zadnji put sam rekla da nisam učila, pitala me je možda 5 pitanja i dala mi je 5. a ja ko glupača učila prije škole, sve sam naučila da bi me pitala pitanja koja bi znao i onaj koji nije ništ učio, ah imala sam sreću da je dobre volje. danas je u školi bilo super nitko više nije ispitivao pa sam bila bez brige, osim što je pod matkom bilo bezveze jer smo učili oduzimanje vektora što je užasno dosadno, a na engleskom smo imali prezentaciju o nogomet bilo je super jer smo maorali malo pisat, a i da spomenem nastavnica je stavila tri slike nogometaša, christiana ronalda(reakcija je bila(od strane cura)... neću komentirat), ronalda(dečki su odma rekli svinja!!!) i ronaldinha(cure su odma izjavile da je "najzgodniji", a dečki kak ima puno love, a nemre si zube promijenit), a pod vjeronaukom smo ponavljali pa nas je nastavnik ispitivao, al nije bilo za ocjenu, mogli smo gledat u bilježnicu. sad moram ić bokich!!!

KLIKAJTE KOLIKO HOĆETE




| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.