Ey ljudi! - Moje fency-šmency lifekoji govori o mojim sekama=)hihi - Blog.hr
  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~°?YeP/nOp?°~ Image and video hosting by TinyPic

MaLo SaZnAjTe O mEni:

Ime:Martina

Prezime:joj,ma...nije važno(hihi)smijeh

Razred:6.cwink

Martinchek voli:

-frendovesmijeh

-ići u shoping i u megić

-posebne ljude(koji imaju sačuvano mjesto u mom srcu)4everrolleyes

-pizzu...(ima toga puno....)

Martinchek NE voli:

-lažljive ljude,

-one kojima je samo stalo do ogovaranja...headbangmad

-kelj...(bljak)burninmad

-kada joj neko kaže:malo oladi curo! ili joj koja klinka!(to su naj češće glupi ljudi)

i tako...smijeh

Još da malo saznate o meni:
Inače treniram Akrobatski rock,n,roll!
I nadam se da mi dobro idethumbup!
Volim ići u grad,shoping i slično!
Evo kako su sada dani vrućine i ljeta i kupanja,
onda imam po cijeli dan slobodno vrijeme!(hihi)nut
Šteta što tek za 2 tjedna idem tek na moreblabla,al
nema vezesmijeh!
Eto saznali ste male slatke tajne o meni!
Do idućeg posta:
Bye!smijehwave

ovo je to malo divlje čudo prozvano: diwljakusha

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Slikice:

Image and video hosting by TinyPic
Moje seke Mace... to smo bili na svjetskom prvenstvu u Oberwartu

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Music

Free Music



Free Music








OpIs BlOgA:

Evo ljudi odlućila sam napraviti blogach!
Pisati ću više manje o ženskoj formaciji(Macama)
Do njih mi je previše stalo!
Pa eto...
bye!
pusa
=)

srijeda, 02.07.2008.

Ey ljudi!

Ey ljudithumbupmahEvo napravila sam blog,posvećen mojim super(best)frednicama!
One su naj veće carice na planetu(pa čak i svijetu)!=),stoga sam ovaj blog posvetila njima!cerek
Ajde u sljedećem postu,opisati ću svaku curku!
Svaka od njih ima posebno mjesto u mom srcu!
Pa eto seke:VOLIM VAS!hrvatskadeadkiss
aJDE PUSA!
Do SljEdEćEg PoStA:

BY:diwljakushaludcerekbangthumbupwave



| °~*..sMilee..*~° (44) | ..[kLik.].. | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.