subota, 07.06.2008.

..plawa priča..

plava priča..heh..koji naslow..
došlo mi da napišem mix neba, suza, žiwota, mora..
swe se to spojilo u plavu priču..


Image and video hosting by TinyPic

..nebo..
nebo je sloj nevidljivih plinova koji okružuju i štite zemlju,
pa ih nazivamo atmosferom..na owaj način rekli bi vam visoko
školovani ljudi, geografi..
ja bi vam rekla da je to nešto najljepše..kad se zagledaš u nj,
nemožeš prestati..smiruje dušu..imaš poticaj na razmišljanje..


..suza..
eh, te suze..stalno teku niz moje lice..
bilo zbog jakog smjeha, sreće, tuge..


..žiwot..
što me mučiš moj žiwote..
napokon sam se suočila sa životom..
uvijek me gurao i zaustavljao kod ponašanja..
sad sam napokon slobodna..
spontana, ali smirena..=)


..more..
zvalo me more svakim noćima..
a ja ga gledala blagim očima..=)
a super mi ide rima, a?


Image and video hosting by TinyPic

..i na kraju jedna zahwalnica..
hvala onima zbog kojih sam plakla..
bez njih se nebi nikada nebi smijala..
hvala onima koji su rušili moj ponos..
bez njih nikada nevi postigla ono što jesam..
hvala onima koji su gazili moje osjećaje..
bez njih nikada nebi naučila biti jača..
hvala onima koji su dolazili i odlazili iz mog života..
koji su dali malo, a odnjeli puno..
bez njih nikada nebi naučila cjenit neke stvari..
i hvala onima koji nisu tu stajali kada su trebali..
bez njih nikad nebi saznala tko su mi zapravo prijatelji..


- 20:41 - Komentari (149) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.