četvrtak, 10.04.2008.

ee..ljudeki..ewo novog posta..
tnx swima koji su mi skomentirali do 339 komentara..rekord..=)
i ja ću se potruditi da swe uzvratim..


Image Hosted by ImageShack.us

imam neka za vas..
tu su još neki podaci o meni..pa ako vam se
do čitati..izvolite..i komentirajte..


Ime?
- Martina
Rođendan?
- 11.11.
Horoskopski znak?
- škorpion
Tetovaža?
- nemam...još sam premlada...=)
Piercing?
- nemam...
Jesi li zaljubljena?
- aha..=)
Sviđaš li se sama sebi iznutra?
- hm...pa i ne baš...heh..
Jesi li imala nesreću sa autom?
- ne...
Jesi li dosad što slomila?
- aha...srce..
Pepsi ili coca cola?
- hm...coca cola...=)
Pouzdaš li se u svoje prijatelje?
- da...
Najdrža boja za donje rublje?
- hm...koje pitanje..crna..bijela...=P
Najdraži tip muzike?
- nemam..swe slušam..
Tuširanje ili kupka?
- kupka...
Što mrziš?
-mrzim kad me neko povrijedi...i kad mi neko laže..
Kako se vidiš u budućnosti?
- hm...zaljubljeno...=)
Tko od tvojih prijatelja živi daleko?
- ima ih puno...oni u jurovcu..lapšini..=)
>Što bi promijenila u svom životu?
- da mogu swe bi promjenila...swe...
Jesi li sretna?
- aha..trenutno...
>Najdraža knjiga?
- sve su glupe...heh.. =P
Čega se bojiš?
- pauka..znam da je glupo..ali..
Prva stvar koju pomisliš kad se probudiš?
- već je jutro....=)
Najdraži film?
- 28 dana, dan nezavisnosti, titanic....
Da možeš biti neko drugi,tko bi bio?
- joj..pa..neznam..
Što je ispod tvog kreveta?
- hm...duhovi..haha..šalim se...nikaj sve je čisto..=P
Gdje bi ti se svidjelo ići?
- na havaje...heh..
Najdraži parfem?
- puma
Sramežljiva ili društvena?
- društvena...
Nadimci?
- tina, tinchy, mala...
Što želiš reći osobama koje ovo čitaju?
- hm...nadam se da ste užiwali...cao i pusa...=)

pozz anamariji + patriku, ivani, mihaelu, ..i swima koji mi komentiraju..komajte i dalje..cao..

- 14:35 - Komentari (448) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.