veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

zdravo ljudi




Bigoo

zovem se Martina Tretinjak, živim u malom mjestu koje se zove Martinec Orehovički. Za one koji ne znaju to mjesto je blizu Bedekovčine. Imam 17. godina te pohađam školu za medijskog tehničara u Zaboku. Obožavam se baviti glazbom, svoje slobodno vrijeme volim provoditi sa frendovima i zabavljati se.roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
Myspace

Myspace





mrzim ići u školu, dosadno mi je ondje i ne znam kud bi sa sobom...headbangheadbangheadbang svi me nerviraju a pogotovo profesoriburninmadburninmadburninmad sve bi njih trebalo upucati pa objesitinaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty
Friendster images




MySpace

Linkovi

Blog.hr

myspace layout

Forum.hr
Monitor.hr
burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad

MOja email adresa je martina_tretinjak@yahoo.com tako da mi se možete javiti. Pusekkisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

Myspace layouts







Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima

petak, 23.02.2007.

ej bok ljudinaughty

sjećate se matematike, trebala sam je pisati ali...prefesorica se razboljela pa nisam pisala thumbupthumbupthumbup sad sam pisala informatiku i završila sam među prvima. Kristijan je bio brži od mene...ma nema vezethumbup ipak solidna četvorka bila bi dovoljna, nisam uopče učila jer nisam imala iz čega, ne pišem bilješke na satu jer mi se nikada ne danut u subotu imam feštu, brat mi slavi 18 rođendan,kupila sam mu kondomenaughtymajcu rolleyes i kutiju za 100cd-a, nadam se da će biti zadovoljan cool napit ću se ko tele partyuživajte mi Vi,šaljem Vam puuuno pusečetina kako bi ExoticaFizz rekla pozdrav svima koji me čitaju a posebno njoj....kiss



| komentari (27) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.