pitanja...

Kako vam se svida moj blog???
Ok je...
Zabavan...
Tak-tak...
Nije nesto...
Uzas je...
  
pollcode.com free polls


Kako mi se svidaju moji postovi???
Super su...
Ok su...
Nisu bas nesto...
Uzas su...
Tak-tak...
  
pollcode.com free polls


Kako vam se svida moj dizajn???
Ok...
Dobar je...
Los je...
Ne valja...
Tak-tak...
  
pollcode.com free polls


Koliko treba da imam komentara???
50...
100...
10...
200...
60...
  
pollcode.com free polls


Kako vam se svidaju pjesme koje sam stavila???
Ok su...
Super su...
Nevaljaju..
Glupe su...
Tak-tak...
  
pollcode.com free polls
























Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

  veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cOmMenTaRI Yes/No

Design by: ...°°ToXic GiRl°°...

o meni...

Ime:
Martina
Prezime:
Nije važno...
Datum rođenja:Nije važno...
VOLIM:
Taekwondo
Ples
Jesti sladoled
Jesti meso
Čokoladu
Piti
Pjevati i žviždati
NEVOLIM:
Laži
Plakati
Par cura...
Školu...
SLUŠAM:
Mamu i tatu...
Strane...
Domaće...
NESLUŠAM:
Narodnjake..
I.T.D...

o mojim prijateljima...

Tea Marčić:
-ok
-cool cura
Magdalena Muha:
-ok
-cool cura
Ivana Petković:
-supać
-cool cura
Marija Mamić:
-cool cura
-zabavna
Mateja Mamić:
-zabavna
-cool cura
Jasna Češljić:
-zabavna
-cool cura
Adam Burić:
-zabavan
-ok
Ana Grgić:
-cool cura
-zabavna
Mirjana Šatrak:
-zabavna
-cool cura
Ima ih još...ijujujuju...

srijeda, 04.02.2009.

evo slikica...



| ...CoMmEnTiRaJ... (9) | ...PrInTaJ... | ## |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.