<body> Nema naslova - mArTiN & sTeFaN - Blog.hr

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (7)
Ožujak 2010 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


YeP.nOpe.
DizaJn bY: Nessy. ^^

Opis bloga



Blog vode 2 brata zajedno...

Martin piše zelenim slovima

Stefan piše crvenim slovima

ime: Martin
god: 17


ime: Stefan
god: 16


Ne pitajte za prezimena, slike ili slične podatke... Sve što treba da znate piše na blogu!

18.06.2009. je otvoren ovaj blog... A posetilo ga je koliko ljudi?









LiNkOvi ( ko nas stavi u linkove nek javi... Stavicemo i mi vas )

HiP HoP

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Nema naslova

Konačno sam se domogao kompa... xD Vjerujte, nisam želio da ga vidim što duže, jer sam visio na njemu po ceo dan u Zagrebu. Konačno kući...
Video sam se sa Martinom, konačno... Moram ga pitati da ponovo vodimo blog zajedno... xD
Inače, sve vreme sam napolju sa društvom. Tako su mi svi falili. Barabe jedne. Kažu da sam i ja njima, al znam da lažu. Nisu ni primetili da nisam tu.
Vidim po vašim komentarima da me smatrate za osobu koja vodi buran život, ali uopšte nije tako. Evo, kad pogledate zadnjih 20-ak dana u Zagrebu. Jedina stvar koja mi se desila je ona žurka iz pre nekog posta. Ali to je jedno veče. I, takođe, smatrate me za nekog womenizera... xD Pa, kakav sam ja to vumenajza ( što kaže Britney xD ) kad sam muvao 2 cure i na kraju ništa. Šta biste tek rekli za mog brata. On je svaki vikend sa dve najmanje. Budala. Ne znam gde ih više nalazi.
I sad prelazim na deo koji vas interesuje. xD
U pitanju je Ivan.
Još jedno razočaranje. Pozvao sam ga da se vidimo i bio je baš iznenađen što sam mu se javio. Bilo mu je drago što me čuje ( ili je dobro glumio ). Dogovorili smo se da se vidimo u Loch Nesu. To je neki kafić. Baš smo se lepo ispričali. Sve je bilo savršeno do kraja izlaska kad sam ga pitao da se vidimo u subotu, a on mi je rekao da je već isplanirao sa Sandijem.
Sandi je njegov dečko. Kakvo je Sandi uopše ime?
Nisam siguran da li mi se sviđa Ivan. Pogotovo nakon spominjanja Sandija.
Ja sam samo jedan veoma zbunjen tinejdžer koji ne zna šta mu se sviđa.
Palim ja... Odoh na reku.
Čujemo se kad bude nešto zanimljivo...


24.07.2010. u 18:07

&diamsKomEntaRi (17) &diams pRinT &diams ^^&diams






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.