Dizajn:martinadizajn.blog.hr

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život, gluposti i stvari kroz koje prolazim.


Došlo vas je:

Free Hit Counters
Free Hit Counters



MySpace Layouts

MySpace Layouts

SVAKAKO POSJETITE

SARU

NIKU

DODU I TEU

SARCHY

MARTU

TOMISLAVA

IME MI JE: Marta

GODINA MI JE: 13

RAZRED: 7.b

VOLIM: njega, klizanje, muziku, umišljene ljude(zabavni su), brzinu, konje, knjige, filmove, svoje prijatelje....

NE VOLIM: zadaće, loše filmove, umišljene ljude(živciraju me kada mi nisu više smješni), ljude koji se forsiraju, skupinu idiota iz moje škole...

DRUŽIM SE SA:Sarom, Čaldom, Nikicom-Grabicom, Dorom..........

ŽELIM: ukinuće škole, mir u svijetu, da jedna osoba napokon dođe na trening i još puuuuno, punooooo toga..... da da, i nove klizaljke, to sam zaboravila!

CILJ MI JE(za sada): završiti školu, otići na olimpijadu(zezam se, ali šta znaš)...........


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Ovo sam ja kako se kao i obično vješam po drvetu,


A OVO SU MOJI PRIJATELJI(napomena:frendove iz škole još moram slikati, pa ću onda staviti njihove slikice!!):


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



blog layouts

blog layouts



Image hosting

Image hosting



image hosting file

image hosting file



Image hosting

Image hosting



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Image hosting

Image hosting



image hosting file

image hosting file



Image hosting

Image hosting



Myspace

Myspace



Image hosting

Image hosting



myspace layout

myspace layout



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge (blago se njemu)

Myspace

Myspace



Bigoo

Bigoo



myspace layout

myspace layout



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



myspace layout

myspace layout



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



image hosting file

image hosting file




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Najforniji sport na svijetu...



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge






lyrics - Cascada Lyrics




lyrics - Red Hot Chili Peppers Lyrics




lyrics - ACDC Lyrics






utorak, 20.02.2007.

ZAŠTO PIŠEMO ZAREZ KAD NAM JE BOLJE BEZ NJEGA?!!

Jeli se ikada u vas zabio auto? Ako je onda znate kako sam se ja osjećala danas ujutro. Baš sam se spremala zagristi u fini dvometarski muffin kada je netko okrutno sa mene skinuo poplun izložio me hladnoći vanjskog svijeta i prekinuo najugodniji san u zadnja par tjedna. Moja mama naravno. I, znate, zapravo ne kužim zašto profa cmizdri oko uporabe zareza. Mislim kao da će nekoga biti briga jesam li pravilno stavila zarez ako postoji hrpa lektora i ostalih štrebera koji ćekaju da dobiju posao. Zašto bih ja onda jadnicima uskratila priliku da zarade za kruh? Ali naravno, profu to nije briga. I da! Zašto ja nebi napisala rečenicu onako kako ja hoću a ne onako kako se njoj čini bolje! To je moj tekst a ne njezin. I sada je upropašten tako da mi je svejedno hoće li izaći u godišnjaku ili neće. Koga briga. A led se na Šalati odledio prije vremena pa nemam di ići. AlI koda mi nije dosta leda. Bar u nedjelju imam trening pa ću se nauživati leda za cijeli vikend. Izgubila sam jedan dio mp3-a tako da nemogu ni pjesme skidati! Para nemam jer sam sve potrošila na članarinu za knjižnice i opremu za klizanje....Ali sve u svemu jako mi dobro ide u životu(zasada)!!! :)))

|komentiraj 17| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.