Boleština...
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
.......................
live & loud











Legendaaa...

Free        Counter
Free Counter

















Image Hosted by ImageShack.us


So cute...




Hello punky...



this is my mind...my world...my shit!!!

12.10.2005., srijeda



Danas pišem test…
Niš ne kužim…
Ni ne znam…
Starka mi je kupila majicu exploited…
I bedž exploited…
Za rođendan…
Ful je strava…
Velika mi je…
Smislit ćemo nešto…
Možda idemo na exploited…
To je srijeda…
Onda nećemo u školu 2 dana…
Hehe treba doć do zagreba…
Da bar,da bar,da bar…
Bilo bi nam strava…
Ide većina naših punkića…
Ekipa…
Opet sam zvala dallas…
Sad rekli da će imat karte u prodaji…
Oko 150 kn valjda…
Isplati se…
Trebat će mi i za put nešto…
Ma skupit će se…
Samo da stara pusti…
E samo da me danas u školi niš ne pitaju…
Ne gine mi komad ako da…
Nadam se da neće…
Hoću na exploited…
;-)

- 11:01 - Pucaj!!! (69) - Zar ovo itko koristi? - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my blog...my shit!!!


ovo je moj drugi blog...za njega nece nitko saznat...nitko tko me zna...nema nikakve veze s mojim prijasnjim blogom...moj svijet bez cenzure...moje stvarne misli...moja sranja...jednostavno moj svijet!!!



Zašto martensica?

Kupih nove marte...
ponosna sam na njih...
naravno crne...
da mi se nogice ne smrzavaju
u starkama... i prvo su što sam
ugledala tražeći inspiraciju za
naziv bloga...;-)

Image Hosted by ImageShack.us

A tko je starka?

moja naj frendica...
isto punkerica...
ponosna na svoje starke...
isto crne...
često će se spominjat u
postovima...
uskoro će napravit svoj blog...;-)



Uši slusaju...
-Ramones
-Sex Pistols
-Exploited
-Dead Kennedys
-Green Day
-Angelic Upstairs
-UK Subs
-The Clash
-Nirvana
-Aggressive Snail Attack
-Debeli precjednik
-FNC Diverzant
-Los Primjer
-Negativna Orijentacija
-PHC
-Pasi iz Rijeke
-Fak of bolan
-Tehnička greška
-Belfast food
-Satan Panonski
...
ma masu toga;-)




......................