Boleština...
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
.......................
live & loud











Legendaaa...

Free        Counter
Free Counter

















Image Hosted by ImageShack.us


So cute...




Hello punky...



this is my mind...my world...my shit!!!

10.10.2005., ponedjeljak

Image Hosted by ImageShack.us

Evo prošao je vikend…
Ne da mi se u školu…
Ne da mi se učit…
Mrzim učit…
Tlaka…
Vikend nije loše prošao…
Starka i ja smo se dobro provele…
Slavilo se svašta…
Dečku mi starci nisu bili doma…
Starka,ja,on,frend…
I cuga…
Haha…
Baš volim ove točkice…

;-)

- 10:56 - Pucaj!!! (11) - Zar ovo itko koristi? - #

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

my blog...my shit!!!


ovo je moj drugi blog...za njega nece nitko saznat...nitko tko me zna...nema nikakve veze s mojim prijasnjim blogom...moj svijet bez cenzure...moje stvarne misli...moja sranja...jednostavno moj svijet!!!



Zašto martensica?

Kupih nove marte...
ponosna sam na njih...
naravno crne...
da mi se nogice ne smrzavaju
u starkama... i prvo su što sam
ugledala tražeći inspiraciju za
naziv bloga...;-)

Image Hosted by ImageShack.us

A tko je starka?

moja naj frendica...
isto punkerica...
ponosna na svoje starke...
isto crne...
često će se spominjat u
postovima...
uskoro će napravit svoj blog...;-)



Uši slusaju...
-Ramones
-Sex Pistols
-Exploited
-Dead Kennedys
-Green Day
-Angelic Upstairs
-UK Subs
-The Clash
-Nirvana
-Aggressive Snail Attack
-Debeli precjednik
-FNC Diverzant
-Los Primjer
-Negativna Orijentacija
-PHC
-Pasi iz Rijeke
-Fak of bolan
-Tehnička greška
-Belfast food
-Satan Panonski
...
ma masu toga;-)




......................