FACTORY on the MOON

ponedjeljak, 19.06.2006.

NENORMALNO BOLESNO,ALI IPAK NORMALNO

Sigurno nisam jedina!Strah!Ne znam zasto ali jednostavno svugdje me prati strah,naravno ne u drustvu ali kad sam sama da!Znam da zvuci djetinjasto ali skoro svaki put kad idem spavati mene uhvati strah!Kad cujem glas onog lika s Forenzicara il bog te pita kako se vec zove cijela se najezim!Na rodendanu od znatizeljne prizivale smo duhove ja sam umrla od straha!Ova pjegavica nam je prepricavala neku tesku hororcinu!Zasto,zasto nikako se toga ne mogu rijesiti,mozete li zamisliti kakav je to strah (sinoc sam spavala s upaljenom lampom)!!!Nemojte misliti da sam djetinjasta jer nisam!Dogada li se to jos nekomu?Ako postoji taj neka mi se javi a oni koji imaju preporuku takoder!Pitam se je li to normalno?Naravno da nije,je li u redu strahovat ako se to uopce ne moze dogoditi ili mozda moze!

Taj strah traje od 3. razreda!Bila sam u Zagrebu par dana prije nego sto se to dogodilo.Roditelji su svoju curicu ostavili da se igra u igraonici s drugom djecom,a oni su otisli na pice.Dok su roditelji bili na picu u igraonicu su dosli muskarac i zena odvukli tu djevojcicu u WC tamo su joj obrijali kosu!Dok su oni bili u WC zastitari su primjetili da fali jedno djete,nakon toga sva se vrata automacki zatvaraju!Sva sreca uhvatili su te ljude ,djevojcicu su htjeli prodati!

Postoji jos jedan slucaj!Dogodio se u Italiji!Par obitelji je islo na izlet.u jednoj obitelji bila je djevojcica od 3-4 godine.Djevojcica se otisla malo prosetati otisla je svega nekoliko m od njih.Djevojcica je nestala,sigurno su je oteli i prodali,djevojcica do sda nije pronadena!Ucinili su sve napravljen je foto robot djevojcice,ali roditelji su na njega rekli da njihova kcer na moze biti takva(previse je slicila romkinji).Sad bi trebala imati 8-9 godina ako je uopce ziva!

Nemojte misliti da sam pre djetinjasta,strah je opravdan ipak se moze dogoditi!

KI$$ od Marte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19.06.2006. u 14:08 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

DOBRODOSLI U FACTORY on the MOON!!!

layout for myspace

layout for myspace



Dobrodosli na moj blog nadam se da cete se zabaviti,pronaci ono sto vas zanima i pozitivno komentirati!A na mom blogu naci cete mnogo toga sto niste znali!PISAT CU:puno o meni,mojim prijateljicama,slavnima,novostima iz moje skole,ZADRA i iz cijelog SVIJETA,na mom blogu komentirat cu i druge blogove i nadam se da cete se sloziti sa mnom!Ovo mi je drugi blog i nadam se da ce biti zanimljiv i dobar!Mozete posjetiti moj stari blog,(mujsa6,cura iz ZADRA).blog Layouts

blog Layouts



U tvornici na Mjsecu cete se zabaviti,osjecati kao u oblacima!Bit ce vam zabavno premda je to jedina tvirnica na Mjesecu!U tvornici na Mjesecu se proizvode zabavni,ponekad dosadni tekstovi!image hosting

image hosting



Moj novi blog je nastao zato jer mi se stari sam izbrisao,radi zabave i zabavnijeg dana.Ove fotke su super,zar ne????
















FACTORY

ON

THE

MOON

MOJ LEKSIKON

IME:MARTA
DATUM RODENJA:29.01.1995.
RODENA SAM U:HRVATSKOJ,U ZADRU
HOROSKOPSKI ZNAK:VODENJAK
HOBI:RUKOMET I BALET
SIMPATIJA:SOMEBODY
NAJ FRENDICE:MARTINA,ENA I PAULA
NAJ FRENDOVI:PAOLO,MIHO I JAKOV
NAJ PJEVAC:OZZY OUSBOURNE
NAJ PJEVACICA:PINK
NAJ GRUPA:BEATLES,TOKIO HOTEL I US5
NAJ PJESMA:CRAZY TRAIN,I WANNA HOLD YOUR HAND I STUPID GIRL
NAJ GLUMAC:BEN STILLER I BRAD PITT
NAJ GLUMICA:ANGELINA JOLIE
NAJ FILM:GREASE1. I 2.
NAJ SERIJA:RUBI I ZABRANJENA LJUBAV
NAJ TV EMISIJA:EXPLOZIV
NAJ SPORT:NOGOMET,KOSARKA,ODBOJKA I RUKOMET
NAJ SPORTAS:RENATO SULIC
NAJ KNJIGA:DRUZBA PERE KVRZICE
NAJ PISAC:IVANA BRLIC MAZURANIC