Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[Opis.bloga]

*Fuckin' reality of mine...

*Love.me.for.who.I.am. <3
*Scram.off.my.blog.if.you.hate.me.


I am the author of my life; but I am writing in pen and can't rub out my mistakes

oRiGiNaL®
Image Hosted by ImageShack.us


&hearts iF 0nLy hE knE W...


*Ne.kopirai.
*Ne.seri.po.blogichu.inache.
ches.dobit.nogom.u.dupe.pa.
nesh.wishe.moch.
*Ne.ostawljai.jadne.komiche.
*Ne.uwlachi.mi.se.u.dupe. :)
*Ne.ostawljai.lance.sreche.
*Ako.je.moguche.ostawljai.
komiche.wezane.za.postich.



Entirely alone,I stand lifeless and empty of breath.
I waver slightly,comments passing through me as if I was never there.
I turn to the mirror,and see the person behind me.
This song is for us,the ghosts,lost of a human body.


*Hvala.na.vishku.inspiracije.
u.mom.gradu.je.glupo.vozit.
skejt.ja.sam.fabrichka.
greshka.generacije.


Image and video hosting by TinyPic

"To be equal you have to add or subtract,and I have never liked math." - Marilyn Manson

*This.is.me.and.my.life.
and.if.you.don't.like.it.
I.don't.care.just.fuck.off.
and.beware.*

^^
[.owo.sam.ja.smisLiLa.yaP.
kaxam.PameTnaa.]
*OuJea*
:)

*.Shed.not.those.tears.my.little.friend.*

[Linkowi]

Dnevnik.hr
ViDeO nEwS pOrTaL nOvE tV
Blog.hr
bLoG sErViS
Forum.hr
FoRuM
Monitor.hr
inTeRneT mOniToR


PeRsOn.LoViNg.Me.*



*Stay.strong.little girl.
This.is.where.you.find.yourself.
When.you've.fallen.down.
and.have.nobody.to.lean.on.
Better.days.will.come.i promise.*



*.Don't.break.my.heart.and.
I.won't.break.your.heart.shaped.glasses.*

[Opis.owog.zLa]

*I'm.not.perfect.girl.
My.hair.doesn't.stay.in.place&.
I.spill.things.a.lot.
Sometimes.I.have.a.broken.heart.
My.friends.&.I.sometimes.fight.
&.maybe.some.day.nothing.goes.right.
But.when.I.think.about.it.
I.take.a.step.back.
I.remember.how.amazing.life.
truly.is.&.that.maybe.just.maybe.
I.like.to.be.unperfect...*


.Zowu.me.Ej,ti!.
.na.owom.svietu.sam.vech.13.godina.
.ziwim.tam.negdje.u.wukoebini.(o.O)
.nigdjezemska.
.weri.kul.child.yep.
.kreatiwno. :]
.zlochesto.
.sramežljiwo.
.emotiwno. (~.~)
.not.umishljeno.
.ne.wjeruem.bash.ljudima.

*.Be.yourself.don't.let.anyone.
change.your.own.you.
.As.the.person.who.mind.
don't.matter.&.the.person.who.
matter..Don't.mind. :]


[LajK]&hearts

.lizaljke.
.zwakache.
.bedzewe.
.frendowe.
.pirsiche.[owisna]
.zhiwotinje.
.suncheko.
.kaoane.
.woljeti. (&hearts .&hearts)
.ziherice.
.sladich.
.zagrljae.wii. (^.^)
.starke.
.latinski.jezik.ii.one.izreke. :]
.prugice.
.zwjezdice.
.emache. (//.o)
.kockice.
.film.Thirteen.
.ziku.
.luljachke.
.spawat.cieli.dan.
.pisat.pjesme.
.crtati.

You laugh because I'm different...
I laugh because you are all the same...

Image and video hosting by TinyPic

[HeJt]&hearts

.umishljene.kuchke. (*.*)
.skul.
.lazh.
.bahatost.[odjeb]
.ulizice.
.kukce.
.cajke.
.fejkere.[gou.kil.jorself.]
.materializam.
.muchenje.ziwotinja.
.ljubomorne.piplse.
.piplse.koi.wrieđaju.emache.

Chudno je kako nas najvazhniji ljudi u nashem zhivotu prebrzo napushtaju,nakon njih ostaje praznina,praznina koju nitko nemozhe nadopuniti i tragovi koji se nikada neche izbrisati...


[sLusHam.Od.ZiKe]Image and video hosting by TinyPic
LiNkiChiii.

.AFi.
.A Static Lullaby.
.All American rejects.
.Alexisonfire.
.As I Lay Dying.
.Billy Talent.
.Boys Like Girls.
.Brand New.
.Blink 182.
.DEATHSTARS.
.Dashboard Confessional.
.Drop Dead Gorgeous.
.Funeral For a Friend.
.From Autumn to Ashes.
.From First to Last.
.Fall Out Boy.
.Him.
.Hawthorne Heights.
.Hladno Pivo.
.Jimmy Eat World.
.Lostprophets.
.Lifehouse.
.My Chemical romance.
.Marilyn Manson.
.Simple Plan.
.Senses Fail.
.Silverstein.
.Secondhand Serenade.
.Six Pack.
.Three Days Grace.
.Taking Back Sunday.
.The Used.
.The Starting Line.
.Underoath.
.Wheatus.
.30 Seconds To Mars.

*My.mummy.said.that.I.am.special.
no.matter.what.other.kids.say...*

[A.boX]

Image Hosted by ImageShack.us

*Ja NiSaM pJeSniK dA pJeSmE piShEm.
Ja NiSaM kAmEn Da Po MeNi GaZe.
Ja niSam CwiJeT dA mE uWeLoG bAcE.
Ja NiSaM kiShA sHtO tUzHnO LiJe.
Ja sAm SaMo BiChE sHtO wOLjEnO niE.*
Image Hosted by ImageShack.us

*NiKaD niKoM nEmOi ReChi
TaJnU kOa BoLi.
NiKaD niKoM nEmOi ReChi
KoG ti SrCe WoLi.
JeR LjUdi Su zLi.
DiRnuT cHe Ti RaNu KoA nAjWiShe BoLi.
uZeT cHe Ti OnO sHtO sRcE wOLi.*
Image Hosted by ImageShack.us

*TeShKo Je KaD ti Si DuShA nEsHwAcHeNa,
KaD woLisH a LjUbAw Ti NiE uZwRaChEna,
KaD oD sNoWa OsTaNu SaMo ZgAriShTa LjUbAwi,
KaD jE TeBi NeTkO sWe a Ti NjEmU niShTa.*

Image Hosted by ImageShack.us


...

Image and video hosting by TinyPic

credit

DON'T RIP THIS OFF ! please! (:

layout} !stinkitup
font} dafonts.com
image} !stinkitup
brushes} adobe photoshop 7.0
the emo doll} drawn on paint by !stinkitup


and he/she dies

ponedjeljak, 10.12.2007.

Kužiš ono...

Evo krenuše i ovo LjEnO biĆe s blogom.Yap.To je sad već treći.Hmm pa i nie baš puno ali okej.Heh :)

evo.krechemo.s.postichem.

Koliko ste puta htjeli napraviti jednu stvar a uvijek vas je nešto prekinulo? Koliko ste puta o nečemu maštali,ali nikada niste mogli to ostvariti? Ja osobno-bezbroj puta.U nekim trenucima jednostavno uvidim da to nije to i da kao takvo ne može postati stvarnost.Jednostavno,za neke stvari se nisam borila dušom i tijelom jer jednostavno sam mislila da nije moguće...ili bi mi se uvijek nešto našlo na putu...Za druge se lakše boriti,ali za sebe teško.U životu uvijek treba ustrajati kao svojim ciljevima...treba se boriti za njih...i dokazati sami sebi da se ne predajemo tako lako,da je sve moguće...Lako je meni to sada reći...znam...znam da u praksi često nije tako...nekad smo preumorni od te silne borbe za nečime...i često kada to nešto ostvarimo nakon jako duge i teške borbe nije užitak kao na početku...ali sami sebi dokazujemo da to možemo...Borba za ljubavlju,borba za sebe osobno.jer ako se ne zalažemo za svoje želje,za svoja neka prava,što nam onda ostaje? Samo snovi,ali teško je samo sanjati.Teško je samo imati san o nečemu što toliko jako želimo...ne smijemo se potkopati odmah na početku...san će jednom postati java,ali samo uz naš trud.Svoje snove nastojim u zadnje vrijeme ostvariti...neke i jesam.I nikada nisam ni mislila da sam toliko hrabra i da neke stvari mogu učiniti.Ali očito jesam...i sretna sam zbog toga...Neću više dozvoliti da mi netko uništi snove...Nemojte ni vi! =)

Image and video hosting by TinyPic

iN mY dReAmS i CaN sEe YoU
I cAn TeLL yOu HoW i FeeL
iN mY dReaMs I cAn HoLd YoU
AnD iT fEeLs So ReaL...



*i Say To YoU TodAy,mY FriEndS, sO eVeN ThoUgH wE FacE ThE diFFiCuLteS oF TodAy aNd TomOrRow, I sTiLL hAvE a DreAm.

Martin Luther King

Muwah* <3

10.12.2007. u 11:25 • 26 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.