My w@y

evo,bliži nam se weekend...cijelu godinu jedva čekam to vrijeme..1.11.se prošećem po groblju..najviše volim kad je već noć..jednu godinu sam bila po mraku..neznam..ne volim baš ići na groblje...a i nejdem baš često..znam, nije za pohvalu,mada bi trebala češće iti tam..ma nema veze sad to..
janjica,samo za tebe sam sad promjenila predložak pošto neznam boju.baš je lepi ovaj...kaj ne?joj,to sam htela napisati..išla sam krasti tikve!!znate,noć vještica...i jesam ih. čak 4.al 2 nisu moje...;)) zelene su..al ja bi narančasteeeeeeeee..a nema toga tu već...jedne godine sam napravila taaaak lepu i onda sam ju ostavila na ogradi,nek svi vide moj ponos,je,al ga nisu mogli dugo gledati,neko je postal s autom i doviđenja pumpkin..ma..od onda ih ne volim već stavljati de ih neko vidi.ja si ju denem na balkon i okrenem prem nutra tak kaj ju gledam celu noć..zakaj celu noć?e, pa ja vam imam tradiciju..horori do jutra...;))zakon mi je..gore v dnevnoj si razvlečem kreveta napunim ga s slatkišima i gledam...joj,nebi to mjenjala za nikaj..najduže sam zdržala do pol 6..nije opet tak dugo,al dugo je!!najbolji hororček mi je exorcist i the shining.zakon su filmeki,i onda još rose red.ma nema boljih.no ok al nisam ih još sve pregledala!!;))))..pusa

je..za mojega dragoga:znam da s tim dozivam boga rata...blabla...al još sam dete.pusti mi to veselje.

27.10.2005. u 10:17 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I see it the way I like it
No restrictions
No foul play
The way it's always been
My Way...












Zahvale