< studeni, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (15)
Rujan 2009 (8)
Kolovoz 2009 (10)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


¤×|YeP~n0pE|פ

dizajn: m0wE sHaReNo

kostur: ×

avatari su tuu

animirani:
create animated gif

create animated gif
create animated gif

neanimirani:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



Linkovlje...

KK ZADAR TM DIZAJNI
Fan Club Antonije Šola
Sweety stars
Antonija Sola - obozavatelji
~BeKoNja B0okte~
Hot Mess
My angel Antonija
Lana Jurčević - Službeni blog
Moj blog - 5
best.tea.f.
Diddl design
ancica
Mowe shareno
Abbey Dawn Princess dz

Kako...?

kak naručiti nešta?!

dizajn:
-MORA biti s 2 boxa sry
- boja pozadine
- boja slova
- slika točno trebate reći sliku dati link slike
- boja kostura
- kakva slova hoćete za naslov
- naslov naravno

avatar:
- animirani neanimirani
- nezz ja još radit sa natpisom sryy
- koja slika avatara?

to je to0

subota, 14.11.2009.

hvala ti Bože, spot je napokon gotov :D

iako sam probala staviti video-spot moj koji sam izvršila prije 2 sata..Kod mi je zaštekao tj. nešta mi neće da stavi na blog..uglavnom..sve je dobro bilo..opet u ponedjeljak moram ići slavit moj 2 spot i opet idem snimati pjesme..tako da..upustila sam se u medije hajmo tako nekako reći..iako moja naj frendica Tea mene je slikala u školi za internet da na njemu imam svoe slike, ona je meni podigla velike šanse za velike svrhe tj. spasila me od jednog odvratnog dečka koji je trebao snimati sa mnom spot..voljela bih ja još snimati spotove, no..ja nemam vremena tako da ono...ali sve u svemu je ok..sada sam u sretnoj vezi a to jest: ja sam iz spota sa jednim slatkišem ko Justin Bieber u vezii..presladak je moj dečko sadašnji zove se Daniel, ali nismo nikakve spolne odnose radili ne,ne!! zubocerekcerek
ja sam sad stvarno sretna..hehehhehhehe...
Evo jedna vijest, obavezno pročitajte: Ja zatvaram ovaj blog, nema više avatara, dizeka itd.Na ovome blogu će se sadržati sluzbeno-antonija.blog.hr
ja sam Antoniji Šoli poslala pismo i dala mi je odobrenje da mogu napravit službeni blog o njoj..tako da..puno pozdrava! a sad..idem promijenit naziv

- 16:54 - c0mEnTaRiShI SaMo(14) - RiShI - ×

<< Arhiva >>