Marko vs World

subota, 05.02.2005.

Treba nam Serpiko

Posto se nista epohalno ne desava, mada ima dosta sitnica - pogotovo posle krecenja, evo da vam preporucim nesto:

Ove nedelje sam gledao "Mi nismo andjeli 2" - zanimljiv nastavak, napokon film za koji se isplati dati pare i zabaviti se uz njega. Nikola Kojo mi je odlican, pa pogledajte film... Za 9. dana - 230 hiljada ljudi ga je gledalo.. Valjda ce oboriti rekord Zone...

Onda Madam Baterflaj u Narodnom pozoristu. Eto prvi put da odem na operu:) Kako? Zasto? .... - u Balkanskom spijunu kaze Bata "eto cak sam i na operi bio" -> pa se ovi zgrazavaju kao koliko se zrtvovao da bi uhodio drzavnog neprijatelja... Ali svidela mi se opera, predstavlja poveizvanje japanske i americke kulture i ima tuzan kraj...

E sad, ove nedelje smo i mi dobili Severinu -> tj. nije Severina, ali ima isto pocetno slovo... Uglavnom danas sam video kako zena place na konferenciji za stampu i mislio sam da se nesto bas ozbiljno desilo, mislim ne samo ozbiljno nego nesto bas strasno, ovako samo film - prezivece. Ovo nije preporuka za taj film:)

Na kraju Serpiko film sa Al Pacinom, istinita prica o policajcu koji ne uzima mito i na kraju pretvara najopasnijeg coveka za vecinu policajaca. Film iz 1973. i prvi put je izbacen Al Pacino kao glumac. Uglavnom simbolika je mnogo jaka, tj. ili ces se boriti protiv necega ili ces se pridruziti tome. Ne mozes da budes posten policajac i da gledas kako uzimaju mito. Ne mozes da pustas da lose stvari idu oko tebe i ti da nista ne radis, jer pasivnost povlaci odgovornost. Iz Profesionalca " Nije Sloba kriv, mi smo krivi, mi smo govna ..."... Nije bitan Sloba, nije bitna politika, bitno je da necinjenje predstavlja cinjenje.. Odnosno da je to isto izbor!

- 00:19 - Komentari (25) - Isprintaj - #