Marko vs World

srijeda, 29.12.2004.

Zvonko Bogdan

Sinocna atmosfera je nesto sto je predstavljalo smek Beograda, Novog Sada, Sombora i drugih gradova, a cega vise nema... Kako Zvonko Bogdan, ziva legenda starogradske muzike, kaze nema ove atmosfere jer ljudi nemaju para, nema vise dobrih kafana i nema vise dobrih tamburasa. Sinoc su ga najbolji tamburasi pratili (ostatak cuvenog orkestra Janike Balasa) i Zvonko je imao fenomenalan nastup.



Pocelo je pesmama Djure Jaksica, Jovana Jovanovica Zmaja, Alekse Santica, i bio je to na neki nacin i cas istorije sa muzikom koja je obelezila jedno vreme od Karpata do Zagorja. Otpevao je Zmajevu pesmu koju je (za mene mozda i najveci glumac) Bata Stojkovic trazio na sahrani da mu sviraju, bas me je pogodila pesma...

Tiho noci moje zlato spava
bledi mesec nebom obasjava
a na grani ko da nešto bruji
to su mali sicani slavuji.

A na grani ko da nešto bruji
to su mali sicani slavuji
........


U publici, kao i na EXIT-u ove godine, bilo je dosta mladih (eto nisam bio sam) i svi su vec posle nekoliko prvih pesama ustali da igraju... Krenule su pesme "Evo banke cigane moj", "Moja mala nema mane..", "Kad sam bio mladjan lovac ja". "Govori se da me varas..", "U tom somboru", "Fijaker stari", "Dunave", "Cetri konja debela", "Seoska Lola", "Tri metera somota"..... Pesme koje ce ziveti i ziveti... Ipak dve njegove pesme su za mene VRH, evo i odlamaka sa slikama:



Osam tamburasa S Petrovaradina
Dones’te mi rujna vina,
Hocu price da se setim,
Baš na ovom divnom mestu,
Gde ugledah njene oci.

Zaustavite Dunav
I skazaljke stare,
To je pesma moja
I pesma moje drage.

Nek me svuda prate
S pjesmom rujna vina
Osam tamburaša
S Petrovaradina.
......



Kada padne prvi sneg - iako ga jos cekamo:) :) :)
Kada padne prvi sneg x2
ja upregnem konja dva
dva vatrena sokola
pa se sankam noć i dan

Mnogo žena srećem tad x2
svakoj blagi osmeh dam
dal je poznam ili ne
ni jednoj se ne rugam

Svaku ženu volim ja x2
Bila ona plavuša, smeđa il garavuša
svaku ženu volim ja

- 20:49 - Komentari (28) - Isprintaj - #