Free Hit Counters
Free Hit Counters




jel valja ovaj blog?
ne
naravno da ne
gorij je od citinog
zapali comp
valja
ok
super
perfektno
pollcode.com free polls


  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

Opis bloga

e ovaj blog mi je posebni:)))
dosad sam sve brzo obriso al nadam se da ce ovaj ostati nesta duze....
a ovako....
nesta malo o meni
Zovem se Marko....
prezime necu rec....
idem u 8a(the best) razred.......
imam puno prijatelja a posebno prijateljica.....
malo sam onako zeznit.....nevalja me pokusavat sprdat:)))
pitajte one koji su probali kak zavrse
volim:nogomet,rukomet,spavanje,cure koje nepiju,nepsuju,nepuse(mislim na cigarete)sretansretansretan......
nevolim:ucenje,nenormalne ljude....
nemam curu....netreba mi...

Linkovi

od Ivane Papac blog
Ivin blog
monikin

četvrtak, 13.03.2008.

Moj razred i moji prijatelji...........

joojj eo pisem ovo jer mi je jako dosadno....(al sam u ugodnom drustvu).......
pa evo njih....
prvo razred:
Mateja A.-onak ok je.....nekad me zna nazivcirat...al ok
Vanja(kesa)-taj lik ispaljuje bolje odmene.....a i psuje ko turcin....
Dosko-a dobar je on....izgubljen......
Đuta-hhh....taj lik je nekad naporan a i stalno pravi neke gluposti.......
Ivana-streberka.....neznam sta da jos napisem...
Kuki-on nekad zna ispalit.....ok je....nekad zivcan....
Zrinka-nisam prije bio dobar s njom al sad smo ok....inace je ok
Đerek-strebercina...prokurcio se malo.....ok je
Ivona E.-časna sestra....sta vise recizubozubozubozubo
monika-igra dobro rukomet(ne bolje odmene)....ispaljuje ko luda.....
Brzi-igra cool nogomet.....dobar je on......
JA-a nevolim pricat o sebi.......;)
tea-a tea je super......stalno je zivcana al s njom se najbolje slazem od zenski:)))
anamarija-ee ta je luda.....ispaljuje ko luda...vidi se da je iz ulicec mulaca....
antonija-e ona me zna nazivcirat....stalno nekog pokusava sprdat al joj rjetko uspjeva.....
Valentina- nju najvise volim zafrkavat.....ona se nika ne naljuti:))))super je.........
Sara-nju stalno nes boli...stalno joj je muka i slicno....a inace je ok.....
Mislav-.....hhhh...a super je on....
Kiki-a taj je zbunjen...stalno ga tuceem(o)...posebno kesa(vanja).......
ivona t-bez komentara.............
Nina-a ta je super.......uvijek zna ispalit i skoro uvjek za zafrkanciju.....
Iva-ona je najzabavnija u razredu...uvjek ima nes u ustimanjaminjamipartypartya i uvjek nes zna ispalit......

a sada ostali:
Martinovic:ee taj je kretko.....stalno ispaljuje.....tamburasroflrofl
Cita:Zna igrat nogomet....vooli ispaljivat i ok je.....
Mislav I.-rascupani mozart....ima vecu kosu odmene....to mu ja pustamsretansretansretan
Ivana Papac-hhhh...sad sam ju pito sta da napisem o njjoj.....a ovako ona je zabavna,ispaljuje,s nekim zupanjcem,,,,,
Mirna-ona je ok....ispaljuje i zaljubljena u daletathumbupthumbup
Sara J.-a s njom sam dobar u zadnje vrjeme....voli se smijat i suuuper jee....
Helena-a ona se stalno nes ljuti.....neznam ni ja zasto...inace je ok

a one koje nisam napiso nemojte se ljutit.....inace svi ste super jer da niste nebi se druzio s vama.....
ako nekog nisam napiso nek se nenaljutiyesyesyesyes
eo raspiso se ja malo pa pozz svima vamathumbupheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang



* komentiraj (23) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.