veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (30)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog o svemu ne samo o skejtanju ali iskljucivo jest pisati cu sta se desavalo u skoli sale neke gluposti sto su moji prijatelji napravili itd.



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


everythingaboutmylife.blog.hr



vicevi












Search My Site



Get Your Free Site Search
by Bravenet.com







Linkovi

green day
antoniiaa
2.albateam
wmvirtual
ogame
bitefight












Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge






















Green Day Lyrics














Green Day Music Codes
Music Codes by SongArea.com


Green Day Lyrics














Green Day Music Codes
Music Codes by SongArea.com


Green Day Lyrics














Green Day Music Codes
Music Codes by SongArea.com



Green Day Lyrics














Green Day Music Codes
Music Codes by SongArea.com


Green Day Lyrics














Green Day Music Codes
Music Codes by SongArea.com



Green Day Lyrics














Green Day Music Codes
Music Codes by SongArea.com

Jedan od najbolji skejtera
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



Moj najdrazi i jedan od najludih skejtera
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Image Hosted by ImageShack.us







petak, 23.02.2007.

Skejterice

Evo malo o skejtericama nemislim o zenskima jer nisam lud da to pisem ovdje sorry cure.Nego mislim na skejterski izraz za tenisice.Te su skejterice napravljene vecinom za skejtanje a i za hodanje.Sta mislite kako bi vam bilo da skejtate u nogometnim tenisicama nebi mogli ni skociti kamo li voziti.Zato su i napravljene skejterica sa ravnom podlogom da skejteru bude lakse da skace i flipa skejt.A najbolje marke tih skejterica su:VaNs,DCShoes...Svu tu opremu mozete kupiti inace u 2 najbolja sk8erska shopa u splitu i zagrebu:Atlantis i Varehouse.A ja imam vans to su mi skroz izlizane cvene tenisice skroz s njima idem u skolu jer su mi lude a inace ih i nosim,a imam i DCshoes njih nosim kad sam na skejtu jer su mi vans skroz izlizane.evo malo o dosadnoj skoli kako i inace.Danas smo isli u kino i 30 minuta sam cekao kokice na kraju mi se i nije dalo uzeti jer ko ce cekati dok ona glupa sto pravi brza baba moja od nje 15 minuta joj treba da da kokice a pepsi 20 minuta nije normalno ljudi.Dobar je na kraju bio film(barem to).Bio je komedija sa vrlo dobrim glumcima zvao se je Noc u Muzeju.Napokon sam dosao doma i nisam nista radio osim sto sam sjedio za kompjuterom i dopisivao se sa prijateljima preko msn-a.Eto ga ljudi to je bio moj dan u skoli i imali smo danas dva testa bleeeeerofl



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.