markobloger

07.09.2012., petak

Ajmo malo o kuhinjama

Ajmo malo pričati tj. pisati o kuhinjama. Šta reći na tu tematiku... pa, u prošlom blogu sam prikazao jedan site tvrtke koja se bavi prodajom, čini mi se, kuhinja po mjeri. I zatim sam malo komantirao dizajn tog sitea. Ali stvarno malo, nije mi se baš pisalo puno ni o dizajnu ni kuhinjama, niti o bilo čemu trećem...

Ali ajde kada sam već načeo tu temu, da ju malo proširim. Baš neki dan dobijem letak od jednog trgovačkom lanca što prodaje namještaj i malo razgledavam. Nude se poputi, nude se akcije, nude se snjiženja... sve se nudi, samo daj lovu - i nosi. I odem ja tamo, ali bez love. Ionako nemam love, ali imam vremena. I razgledavam ja tako te kuhinje tamo, one koje su na akcijama i one koje imaju redovnu cijenu. Za neke postoji natpis da se izrađuju po mjeri, znači po željama kupca.

I tako gledam ja i gledam, cijene su razne, ali ja se baš i ne razumijem u to. Kako da onda znam koja je bolja tj. koja vrijedi stvarno onoliko kao što piše. Tada donesem revolucionarni zaključak. Zaključak koji će iz korijena promjeniti moje (ne) znanje o kuhinjama, namještaju i ostalim stvarima. Konzultirat ću Google po tom pitanju pa da vidim što će mi on savjetovati.

I normalno, upišem "kuhinje po mjeri" i tražim, gledam, učim i upijam informacije. Ludilo. Google sve zna. I naletim na jako zanimljiv site, site koji mi je riješio misterije o tome prepoznati kvalitetnu kuhinje. mojakuhinja.com.hr čitam tamo o tim materijalima, gledam slike i svašta nešto. Čini mi se da sam puno naučio o kuhinjama po mjeri i namještaju pa se opet uputim u onaj salon namještaja, pa oboružan novim saznanjima odem u procijeniteljsku misiju.

Pretvarat ću se da imam love i glumiti naivnog kupca da vidim hoće li mi probat uvaliti neka sranja po previsokim cijenama. I krenem ja. I dođem ja. I glumim ja. Loše. Glumio sam loše, a tamo nije bilo previše zainteresiranih trgovaca da skaču oko mene pa je moj genijalan plan propao. A jbg. ni prvi ni zadnji.

Al dobro, svejedno sam razgledavao namještaj i probao primjenjivati u praksi informacije sa sitea mojakuhinja.com.hr i stvarno se mogu skužiti neke stvari. Kuži se šta je iveral, mediapan, kantiranje (za to sam prvi puta čuo tamo na siteu) jednostavno vidiš koja je razlika između dobrih i loših kuhinja. Razlika se svakako vidi. Jedino što ne mogu procijeniti odnos cijena/kvaliteta.

A evo, jesam se raspisao o toj tematici kao da pišem o onome o čemu stvarno nešto znam - bloganje. A možda ne znam ništa ni o tome, ionako sam i tu početnik. Aj' uživajte i sportski pozdrav do sljedećeg bloga.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.