markobloger

03.09.2012., ponedjeljak

Blog br.1

O čemu pisati u ovom blogu... ne znam, nisam siguran, trenutno zapisujem tok misli, pretvaram ih u slova i oblikujem u neki (smisleni?) članak. Napravit ću pokoju recenziju internet siteova, onak, totalno neobaveznu. Zatim... možda malo o stanju u gospodarstvu, a vezano na internet poslovanje, a i poslovanje općenito.

Kada me razljuti Dinamo Zagreb, zasigurno ću imati i na tu temu ponešto reći, a kako se približava liga prvaka sigurno da će biti materijala. Kako će to izgledati... evo ovako.

Uzmimo za primjer site http://www.salon-inart.com/kuhinje-snaidero.aspx

Site je OK, moderno izgleda, no za moj ukus je malo presiv. Ne volim sivo/crne tonove nekak mi to onda tmurno izgleda. No kako se ono kaže, o ukusima se ne raspravlja. Dalje, gledam one tamo kuhinje i namještaj i baš su mi OK slike. Me like. Ne bi bilo loše kupiti ponešto, kad bi npr. dobivao plaću od firme u kojoj sam zaposlen.

Vidiš, vidiš... mogao bi ih malo popljuvati tu na blogu, istresti dušu pa mi možda malo psiha odahne. Yep, napravit ću to jednom prilikom, trenutno mi se neda.

Da se vratimo na gornji site... a ne znam više šta da pišem o njemu, OK je, slike su OK, navigacija jednostavna i to je to.

Do sljedećeg puta, sportski pozdrav od Marka the Blogera. ;-)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.