my craizy life and my friends

03.12.2006., nedjelja

Glazba

Slusam tamburasku glazbu. Najdraže grupe su mi Berde Band i Svirci, a najdraži pjevači Vladimir Koropatnicki-Mrvica i Željko Danković. Naj pjesma mi je Skela i Kad sam bio mlađan lovac ja. Drage su mi i ostale jedva sam se odlučio na ove dvije.

Vozi skela

Vozi skela stara, široka
a na skeli svira tambura
to odvoze zlato mi najmilije
sto joj dado, neda poci za mene

ej, bi'ces moja, pa nek' pukne od jeda
ej, i tvoj dado, a i skela popola

Na bunaru derma visoka
tu mi zlato vodu nali’va
vodu liva, suze gorke prolije
sto joj dado, neda poci za mene

ej, bi'ces moja, pa nek' pukne od jeda
ej, i tvoj dado, a i derma popola

Skeledžijo, vrag te odnio
teraj skelu brze popreko
plati'cu ti krajcer i dva filira
da mi zlato samo dugo ne ceka

ej, bi'ces moja, pa nek' pukne od jeda
ej, i tvoj dado, a i skela popola

Kad sam bio mlađan lovac ja

Kad sam bio mlađan lovac ja
jedna me je cura voljela
divnog oka a još ljepši stas
za lovca je to najljepša slast.

Zec, lisica, jerabica
divlja patka, prepelica
i golubak i grlica
i pokoja djevojčica.

Kad u jutro pođem u lov ja
isprati me moja dragana
nekoliko poljubaca da
i sav sretan pođem u lov ja.

Kad bi ljudi moj život znali
svi bi redom lovci postali
uživanje na sve strane svud
imam ljepše imam bolje tu

Zec ...

Kad iz lova dođem kući ja
dočeka me moja dragana
opet dva, tri poljupca mi da
eto tako živim mlađan ja

Zec ...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.