utorak, 13.12.2022.

Zbrda zdola

Ima dosta onih koji se zgražaju nad navijačima, te kako možete navijat kad je u zemlji stanje katastrofa, pa oni igraju samo za sebe i lovu, pa šta ne izađete na ulice zbog stanja u gospodarstvu…

Priča mi jučer susjeda kako će ove godine umirovljenici dobiti od grada 2.000,00 kn kao dar za Božić. I bila sam sigurna da to nije istina, ali danas ću joj pojasniti. Kaže da joj je rekla S da će dobiti toliko jer da ima mirovinu ispod 2.600,00 kuna. Pa je pitam jel to ona S sa kojom šeće. Kaže da je. Znate mi u ovim malim mjestima saznamo sve, htio ne htio. Pa joj kažem da je ona godinama pekla doma kolače na crno i lijepo zarađivala. Pa si mislim u sebi da joj je muž bio šef pekare, pa se možda i potrošni materijal mogao „jeftino nabaviti“. Je, kaže ona, ali znaš da joj je firma propala i ima malu penziju, jer ima malo staža. Znam , kažem ja, a radila je godinama u Italiji, ali vjerojatno na crno. Nije ona na crno, kaže susjeda, eno sad sprema papire za talijansku mirovinu, samo još nema godine starosti. I tako će naša „siromašna S“ dobivati i energetske dodatke i poklone za Uskrs i Božić. Znam i mnoge koje su radile na crno u Italiji i isto imaju male penzije. Na stotine njih radi u Italiji, na stotine čiste apartmane, deseci rade u šumi, mahom u invalidskoj mirovini jer nisu mogli dignut pet kila. A onda si sa pravim doktorom mogo dobit invalidsku, a uz doktora i odvjetnika i odštetu od osiguranja, ako si slučajno uz ogrebani branik imao i malu ogrebotinu na licu. I sada, već sam jednom napisala, slažu te balvane ko da su od stiropora.

Pa se misli marival, da bi bilo dovoljno da ovdje SDP, negdje HDZ, negdje Most donesu odluku da se pomoć dijeli na osnovu imovine koju posjeduješ. I kad bi se taj novac prestao dijeliti ovako kako se dijeli, moglo bi se doista pomoći tim siromašnim obiteljima. A u stvari me najviše nervira što svi ti pokvarenjaci uzimaju novac i Hrvatska im baš u ničemu ne valja. Uglavnom, pravilnom raspodjelom siromaštvo bi bilo znatno manje. I da, neće se dijeliti 2000,00 kuna već od 300-500 kuna.
Sad će još dodatno opaliti porez firmama i dijeliti će ga istim tim „siromasima“ pa makar imali dva, tri apartmana.

Pa su me razljutili i ona Saša i onaj Puhovski i onaj Stanković. Bila mu je u gostima gospođa iz Udruge Kamensko. Pa je Stanković reko da zna da u udruzi stanje nije bajno, ali da neće o tome jer nije vrijeme, vrijeme je bolje za vrijeđat navijače i igrače. A mene je baš zanimalo zašto stanje nije bajno, jer imaju samo pet zaposlenih. I nemojte slučajno da vam padne na pamet da pomislite da nemam empatije za žene koje su ostale bez posla i još štrajkale glađu. I marival je baš svašta prošla u nekoliko godina, a između ostalog sam i štrajkala glađu 9 dana, spavala u firmi i radila posao ( ono najhitnije ). Na sreću, podržalo me još troje kolega koji su sa mnom štrajkali i spavali u vrećama za spavanje na podu računskog centra, pa mi je i to ostalo u lijepom sjećanju. Imam ja empatije, ali imam i oči i glavu , imam i nešto hrabrosti. Istina, sad samo na tipkovnici, ali bila sam i ludo hrabra i štitila na stotine radnika…

A sad idem napisati jedan navijački za moju Hrvatsku. Sad mogu i navijati.

Komentara nema i dalje: )))))

- 15:00 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi