utorak, 06.12.2022.

Navijačica

I danas ću ići raditi. I bit će drugačiji taj put danas. Trubiti će putem mnogi vozači sa kockastim obilježjima, a ja ću uzvraćati. Moja Hrvatska, moja domovina je među 8 najboljih na svijetu. Na trenutke nisam imala snage gledati, pa bi se makla uvjerena da će lakše dati gol bez da ih gledam. Osluškujem iz kuhinje zvukove prijenosa. Produžeci. Molim se Bogu da ne primimo gol. Jedanasterci. Majko moja, kako ću ovo preživjet? Ali se ne mičem. Biti će što ima biti. Prva obrana. Veselje. Druga obrana. Malo jače veselje, samo uzdah, jedna suza, ali oprez. Treća obrana. Dalje nisam dobro vidjela jer su suze radosnice lile.
Sretna zbog tih momaka koji ginu za sveti dres. Zbog Dalića. Naše mladosti i starosti koja po trgovima slavi pobjedu . Sretna zbog veselja koje preplavi Hrvatsku.

I uvijek će se tu naći onih koji će ismijavati Dalića zbog njegove vjere i spominjanja Gospe, onih koji će u Modriću vidjeti onoga koji hvata dah u nekoj tamo minuti, a ne malog uplašenog dječaka koji se od prognanika u Zadru vinuo do sportskih i ljudskih vrhova . Ne vide da je Livaković jedan od tri golmana koji su obranili 3 kaznena udarca u jednoj utakmici na velikim smotrama ( drugi mu je učitelj Subašić). Vide Hrvatsku koja ima sreće, a po igri to nije zaslužila. Ne vide igrače koji ginu da bi razveselili svoj narod u zemlji i svuda po svijetu. Vide one koji će samo dodatno zaraditi gomilu novca, a porez će plaćati u Monaku ili gdje već. Pa će im smetati hercegovci, pa ne trče dovoljno, pa gdje je tu ljepota igre. Pa trebali su ovo, trebali su ono.

Iz davnih vremena pamtim Nizozemce koji si igrali prelijep nogomet i često gubili velike utakmice. I naši su momci često gubili baš kad su lijepo igrali. Ja im se divim i volim ih i kad pobjeđuju i kad gube. Jer to što su promašili jedanaesterac ili krivo dodali loptu, meni ne znači da ne znaju, nego je bio takav dan u kojem najbolje namjere nisu uspjeli realizirati. Ponekad mi se čini da tim tragačima za greškama baš smeta Hrvatska ispunjena veseljem.

I zato, igraj moja Hrvatska. Nek se ori Moja domovino. Ako i izgubite, nema veze. Svejedno ću vas voljeti i vjerovati da ste dali sve od sebe da nas razveselite.

- 09:24 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi