subota, 03.12.2022.

Kad kola krenu nizbrdo

Ovo je samo moj osvrt na jednu lijepu ideju koja je krenula od toga da su blogeri zakon i općeg oduševljenja admina do zlih blogera koji po tom istom adminu izbiju na površinu. I nekako mi se čini da sam po adminu napokon ušla u top topova ovih zlih. Za moje virtualne neprijatelje samo napomena da pogledaju komentare kod @Sarah na objavi Crtica 3.

Krenule su nominacije i vjerujem da su blogeri iskreno pristupili nominacijama, a dojam @kupusa da se kod nominacija radi o reciprocitetu, ipak je samo dojam. Činjenice govore da je 23 blogera nominiralo 21 blogera u važećim nominacijama. Samo se kod @Mariana i @Blogokviza radilo o reciprocitetu. U startu su bile 2 direktno dodijeljene nagrade i samo dodatne 3 koje se mogu dodijeliti, na veliku žalost Blog@Bloga. 5 blogera je odustalo od nominacije. Ja osobno odustala sam jer mi nije stalo do tog znaka pažnje. Nije mi ni na kraj pameti da sam time mogla povrijediti @Demetru, jer meni je prije svega rukom napisano pismo i rukotvorine @Demetre vrjedniji poklon od bilo čega što mi Nova Tv može pokloniti. Nije mi problem ni dojava podataka, jer sam kod pokušaja da se prijavim na blog imala problema. Mailove sam slala adminu sa svoje mail adrese koja sadrži moje puno ime i prezime. Nekoliko blogera ima moj mail i broj telefona.

Tada dolazi do obrata. 3 nagrade prerastaju u 15 ( 12 nominiranih + 3 po zaslugama ). Pa sam kod @V ostavila komentar ( napominjem da nemam pojma tko je imenom @V, niti imam njezin mail. Kao ni od @Freša ).

"Samo da se zna da se moja prva rečenica odnosi na Blog. Kad čitam hvalospjeve svoj toj silnoj dobroti, pomislim je li i Nova TV ( u stvari Blog@Blog) koja je nagrade povećala sa 5 na čini mi se 15, mogla, u duhu dobrote skupiti novce za još ( opet mi se čini jer nisam točno zbrajala ) za još jedina tri blogera koji su ostali bez nagrade. Malo mi je žao što sam bilo koga u dobroj vjeri predložila, ali imam osjećaj da bi moj nominirani dobio nagradu da ga je neko drugi predložio. I ako mi netko kaže da sam bezobrazna, ja mu kažem ne seri ( eto sam počela i psovati po blogu ), a moram priznati da me ta silna dobrota baš malo rastužila, a čini mi se da nuspojava dobrote ne bi trebala biti tuga. Ni u naznakama."

I normalno da se ne slažem da su nagrade koje je neko želio proslijediti nekom drugom trebale biti dane nekom portiru ili čistačici, osim ako nisu blogeri na Bloghaeru.

Pa su tu bile „optužbe“ o pompoznom odustajanju uz fanfare. Inače, na blogu @V postoji link na udrugu Krijesnice i meni njeno zalaganje za oboljele ( bilo je nekih prijepora i kod spominjanja male Kiare koja je , na žalost, Izgubila bitku ) , nije ništa strano. I kad sam u jednom trgovačkom lancu dala karticu i podatke za stalnu donaciju UNICEF-u putem stalnog naloga, kroz glavu su mi prošle @V i priče sa Krijesnice. Jer Blog je , na neki način, ipak i dio mog stvarnog života. Kao šlag na torti posebna nagrada se dodjeljuje zbog najbolje ankete ikad. Svaka objava pojedinačno bolji je razlog za dodjelu posebne nagrade od te ankete, koja je meni osobno ostavila baš gorak okus u ustima. U komentarima sam ranije navela razloge Nije mi ni na kraj pameti braniti @V jer je ona daleko sposobnija u samoobrani nego da je ja branim. Vjerujem da bi i @Viatrix puno lakše dobio nagradu da ga ja nisam predložila. I onda idu igre dalje gdje Blog@Blog kaže da će razmisliti o prijedlogu da joj stavi objavu na naslovnicu kad je pročita. I ja „tuka za linkove“ shvatim da mu @V odgovorom daje do znanja da je njenu objavu pročitao dva puta. Budali ne možeš dokazati da je budala jer je jednostavno budala. Možeš samo promatračima dokazati da je budala – budala. Nije fer pametnom dokazivati da je budala, pogotovo kad znaš da je pametan. Nakon te najbolje ankete ikad, @V prestaje biti omiljena blogerica Blog@Bloga. Do tada nije bilo objave na kojoj joj nije ostavio komentar i @V postaje nepoželjna.

To je moja strana priče i tri glavna aktera znaju više detalja. Čitamo se, zar ne. Nismo djeca u vrtiću. Ostajem na Bloghaeru. Nije mi ni na kraj pameti otići sa Bloga jer tu mogu puno lijepog pročitati, naučiti, zabaviti se. Od sada pa nadalje komentari na mojim blogovima biti će zatvoreni ( nadam se da ću to dobro odraditi:))) ). Komentare ću ostavljati i dalje i vratiti se na anketu. Hoće li to biti dvije minute kao kod nekih pauza – ne znam. Ukoliko ne želite moje komentare na vašim blogovima, nema potrebe da me blokirate. Dovoljno je da mi to napišete.

U životu sam se ispričala samo jednom mojoj Kati i nije to bila prava isprika već samo molba da mi oprosti ako joj nisam dovoljno pokazala koliko je volim. Ne ispričavam se, jer dobro pazim da ne činim nešto za što se moram ispričati. Sada se ispričavam tebi @V što sam te uvukla u ovu moju objavu, ali se nadam da me dovoljno virtualno poznaješ, da sam to jednostavno morala napisati.

I za kraj, bahata kakva jesam ( više puta sam napisala da je za mene bahatost sa pokrićem vrlina ( mada to nužno ne mora značiti da sam bahata sa pokrićem ) koristim stih Frana Krste Frankopana :“ „Navik on živi, ki zgine pošteno”. Makar to bilo i samo na Bloghaeru. I iskrena, a iskrenost je najpoželjnija osobina na Bloghaeru, zar ne???

Eto

- 06:15 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi