nedjelja, 27.11.2022.

Ništa mi neće ovi dan....

Jeste vidjeli te nominacije. Ja sam se sva preznojila dok sam , uz pomoć vjetra, ipak stavila pravi link na pravo mjesto. Pa sam mislila da samo ja imam problema sa tim linkovima, ali onda sam vidjela da nisam sama. I ispalo je da još nekima to linkanje nije išlo od ruke, nego na živce. A i Blogy je priznao da to nije baš jednostavno. Ajde, neka je bar priznao da nije lako.

Onda se pojavila grupa onih koji su htjeli nominirati tri blogera. I uzalud je Blogy objašnjavao da mogu nominirat samo jednoga. Blogy neustrašivi nije popuštao na prijetnje tipa imam visok tlak, šta mi ga još više dižeš ili tu su ti na ovom linku tri koje ja nominiram, uzmi ili ostavi.

Onda su neke nominacije bile navođene do cilja preciznije od navođenih raketa. Ne možeš 3 nominirati, možeš samo mene ( ups ) jednog blogera/blogericu. Stisni taj jedan link i pošalji...

Pa su neki htjeli samo četri muška nominirat - dva glavna i dva u rezervi. Uglavnom, još nisu nominirani ni glavni, ni sporedni. Pripreme miniranja znaju biti zahtjevne. Modrina naletjela na minu - vijenac. Isti, samo jedan slikan po danu, a jedan u mraku.

Uglavnom, bez obzira na Blogyjevo oduševljenje blogerima, sve je isto kao i prošli tjedan. i prošlu godinu, a čini se i godinama prije sudeći po Supatnikovoj retrospektivi..

I možda je baš u tome fatalna privlačnost Bloga, ma koliko se neki trudili maknuti žito iz kukolja:)))

Za utjehu svim blogerima koji nisu nominirani ostaje činjenica da je jedna za mnoge "problematična" Marival nominirana ( samo predobra osoba poput Demetre može to učiniti ), a da jedna Galaksija nije nominirana, iako sam sigurna da nema ni jednog blogera ni blogerice kojemu nije ostavila iskren i pristojan komentar.



Neka pati kome smeta, Hrvatska je prvak svijeta...

Oj Zagoro, lijepa li si ( nema linka )

4 :1

- 22:05 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi