utorak, 13.09.2022.

Vlakovi i ogrlice

Vlakovi i ogrlice

Sigurno se pitate zašto vaša omiljena blogerica spominje vlakove i ogrlice. Puno čitam na portalima o nesreći u kojoj je troje mrtvih i dosta ranjenih. I čekat ću da netko utvrdi je li bilo prolaska kroz crveno, tko je što dozvolio ili nije. Valjda će utvrditi istinu, a ja ću i onda propitivati da li je to istina ili pretežito istina ili nešto treće. Mene je zaintrigiralo da je taj privatni vlak u vlasništvu Enna transporta, pa sam malo išla provjeravati tko su oni. Pa sam vidjela da je stvarni vlasnik Energija naturalis, a vlasnik te energije je Pavao Vujnovac – isti onaj što je ili nije švercao onu ogrlicu od 507.000 eura. Pa sam vidjela na RGFI javnoj objavi da taj Pavao ima more tih Enna ( Logic, Properties, Fruit, Biomasa Vukovar…)

Ta Biomasa Vukovar je bila Enna kad im je Hera dala Rješenje o stjecanju statusa povlaštenog proizvođača električne energije. Pa Enna biomasa, prestaje biti Enna i ostaje samo Biomasa Vukovar. I pitam se ima li još tih ugovora koje je sklapao onaj mamlaz iz INE što je ocu na račun stavio 500 milijuna kuna. Ima taj Vujovac i 37% vlasništva u Luci Ploče. I kad povežem migrante koji su se razbježali nakon nesreće, pa taj Enna fruit i onaj kokain u bananama u Luci ploče i ogrlicu – baš pravi triler prođe mojim mislima.

Torbe i besplatni topli obrok

Neki me dan razveselila vijest da jedna županija ima besplatan topli obrok za 19.872 osnovnoškolca. I kad ono, vidi Vraga, čelnik te županije isti onaj Anušić kojega će @AnnaBonni vječno pamtiti kao nosača Kolindine torbe. @AnnaBonni, ovo je da te nasmijem, ne ta te razljutim, jer svaki put kad pogledam onu svoju uništenu palmu, sjetim se i tebe…

Baš kao što se ja kod spomena vlaka uvijek najprije sjetim one Selme iz moje mladosti što se naginjala kroz prozor. I Brege koji je sa mnom šetao mojim gradom kad je baš bio jako popularan. I pomislim kako mora da sam bila zgodna. Sad sam samo nezgodna i zgodna bi mogla biti samo da znam koristit onaj fotošop ( znam kako se piše na engleskom, ali baš neću…) I ovako nezgodnoj će mi kod spomena naginjanja kroz prozor, između ostalog, pasti na pamet i onaj novinar za kojeg ćemo jednog dana znati je li imao zabranjenih supstanci, ili nije, ili ga je možda neko gurnuo…

Nije meni lako dok traje ova suša….

Eto, kratko jer vas politika ne zanima baš previše, a ja sam masu tih direktora i firmi malo provjerila:)))

- 11:41 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Linkovi