četvrtak, 27.01.2022.

Mali predAH

U bari mi raste mnogo rogoza. Od listova prijateljica radi prekrasne stvari. Dvije sam dobila na poklon...sve ih je donijela da sama odaberem...







Dvije sam odabrala, a ovo je detalj sa jedne košarice. Mnogo je tu truda, ljubavi i strpljenja...


Narcisi već imaju pupoljke, zumbuli i tulipani proviruju....





Moj voćnjak napreduje i pokazuju mi da trud nije bio uzaludan. Trešnja, marelice i breskve već pokazuju da rastu. Brzo će, nadam se, i kruška Madam Verte i šljiva Čačanska ljepotica...



Ptičice uživaju...



Brokula raste. Puno je posadim, pa glavni cvijet počnem brati kad ima veličinu stisnute šake. Poslije naraste još puno manjih brokula na stabljici...



A mamine ruže stalno cvjetaju ( jučer slikane ) i stalno je sa mnom tu da me prati, čuva, pazi i da mi snage. Proljeće stiže i puno je posla preda mnom...




Eto...

- 06:26 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Instagram