ponedjeljak, 15.11.2021.

A mogla sam pametnije...

Jesen i zima obično mi prođu u ritmu laganini. Dan je mnogo kraći, pa mi je kraći i radni dan. Svake godine napravim nekoliko sadnica bresaka vinogradarki ( i kolanice ih zovemo ). Godinama ih poklanjam, a posadila sam samo jednu u veliku vazu. Jučer je krenula sadnja sa vanjske strane plastenika. Za sada su u planu tri breskve, mendula, šljive..., a između lavanda, ukrasni grmovi... Korov tu godinama nesmetano raste i ima puno žila koje treba ukloniti...



Neko cvijeće cvjeta drugi put ove godine, neko mjesecima, neko tek sada, a ruže koje su mi možda ipak najdraže, cvatu od travnja do prosinca...









Jedan plod artičoke je ubran, ali stižu novi...



Neven prepun predivnih narančastih cvjetova...

Ali kad ja fotkam to izgleda ovako:))



Korov prepun sjemena da ga sljedeće godine ima još više, a ja ga nemam srca ukloniti na vrijeme, jer i korov ima svoju draž...



A ima i tog samoniklog bilja...



Pa kad je već tako dobro samoniklo, treba ga i osušiti:)))



Eto...




- 00:46 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Instagram