srijeda, 12.05.2021.

Cvijet do cvijeta

Svaki dan nešto procvjeta. Podari me raskošnom ljepotom.

Divlje gladiole meni osobno lijepe kao i one velike.



Periploca sepium prepuna cvjetova...



Otvorio se i prvi pupoljak velikog prkosa. Moram nabaviti žuti.



Prelijepi gavez zauzima sve više prostora. Koristim ga i za prskanje i čini mi se da se ne ljuti na mene jer zna da je tu da pomogne drugim biljčicama.



Gotovo svakog dana otvori se neki novi Iris...



Tri godine čekam cvjetanje ovog irisa koji je stigao iz Austrije. Po pupoljku mi se čini da je vrijedilo čekati....



Još malo cvjetova....





Za kupusa brokula jučer ubrana i spremljena za večeru...



- 01:26 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Instagram