nedjelja, 30.04.2006.

e

NEĆU VIŠE PIT!

13:37 | Komentari (8) | Isprintaj | #

subota, 29.04.2006.

efffff...

nemam šta za pisat...svki dan događaju mi se sve gore i gore stvari...tako je to ka užaivaš misec dana....onda ti je sljedeća dva sve sjebano... ka prvo nesmin večeras na rođendanheadbang, nesmin u korčulu za prvi majaheadbang, nemogu se ni s ovima odavde dogovorit ništa za prvi majanamcor, jedni hoću ovdje drugi na neko drugo mistolud..na kraju ćemo svi ostat doma....pa nebi čovik popizdiheadbangheadbang..ja bome jedva čekan utorak i sat razrednika jer ako ne opravdam ova sad 4 sata od prošlog tjedna sto posto dobivan ukor...a onda san mrtvadeaddead...več su mi do lita zabranili izlaskeheadbang...a sa još ka saznaju za ocjene i neopravdane...ma ja san mrtva...eto samo da se javin i pozdravin neke ljude: dakle: pozdrav Ireni, Sanji , Persi Ivi(from the zg), Marini , Sandri, Kiki, KIki2, Nikolini, Nikolini2, Nikshi, Borisu, Anchy,, Vanji, Zrinki, Ani, MAri, Mariji, Branki(točkica),giletu, željkotu..... i još svima koga san zaboravila.... pozdravwavemahwave

14:57 | Komentari (9) | Isprintaj | #

srijeda, 26.04.2006.

mah.....

evo post da napišen štogo, jer neznan....ma u kurcu mi ovo s blogom...neznan šta ću pisat.. nisan ja nikša pa da pišen onako duge postoveno... pa eto evo gledala san sad utakmicu. BARCELONA JE U FINALU!!!!!thumbupbangYEAH!!!!!yes........ i tako...... gren ja sa leč..... laka vam svima noć koji još niste išli na spavanac,,,, jebate jesan bolesna....headbangheadbang

22:53 | Komentari (15) | Isprintaj | #

nedjelja, 23.04.2006.

gotovo je gotovo.....

deaddeadmahmaheto završili su i ovi praznicibangbang.... a u pizduburninmad....... i tako..... praznici su bili dosta zabavni... ajme meni škola je , škola, aaaaaaaaaaaa, nebi ja sutra.... jedina pozitivna stvar koja če se sutra dogodit je da ču vidit neke drage ljude koje nisan cile praznike vidilayesyesthumbupthumbup..... i eto tako gren sa lečwave......

23:17 | Komentari (20) | Isprintaj | #

subota, 22.04.2006.

kill me........

khm..... dakle novi postyes..... evo da počnenrolleyes.... jebate več je subotaheadbangheadbang ... ajme meni u ponedinik je prokleta skula headbangheadbangheadbangheadbang..... jebate al su ovi praznici brzo prošlino... a sad još i prvi majawink.... uf.... nego ču po u utorak (iza prvi maja) u školu..jejeyesyes......hehehehe... sinoč ja s ludon vanjon pošla u korčuluyes... tamo smo došle oko 9 i kvarat i pošle u mezarole... tamo su bili nikolina, persa, đina, martin, željko i ova ekipa... bilo je dobro.. ''malo'' smo popilipartypartysmokinparty... luda nikolina razbila čašu i cilu me prolila vodkonmadmad.. uf al san bila popizdilamadburninmad skoro san je zaklala onon razbijenon čašomburninmadburninmad ..hehe.... na kraju san je samo razbila od stol a nikolinu zalila cilu vodomburninmad...ludludu to je trebalo sve snimit....hehehehe...... jebate al se jebeno vračat kroz hober i borepo uvečer , nigdi svitlo jebate osjećaš se ka da te neko pratibang... treba stavit pothitno rasvjetu.... al sve u svemu zakon... gren ja sa gledan neki novi horor koji san nabavila ... FREDDY VS. JASON.... ma valjda je dobar....
ajd svima pozdrav i uživajte.......................................pozdrafffffyesyes
deadbobo

22:14 | Komentari (7) | Isprintaj | #

četvrtak, 20.04.2006.

pa se čovik nebi ubi u ovon prokleton svitu....headbang
....dignen se ja lipo jutros oko 7 uri (7 uri!!!!!!) da stignen na brodicu šta je inače u 7 i 20....yes
.....i tako se ja jedva dignen, obučen i sve i pođen ja fino na brodicu(tada je bilo oko 7. 15)mah
....kad dođen doli, čekan ja,burninmadčekan 7.30 , čekan ja još 7.40 burninmad... ajme meni jebene brodice nema burninmad, nema jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeburninmadburninmad!!!!!!! al san se raspizdila izbeštimala san vozaču sve bogove i gospe i pošla do butige kupit čokoladno mliko kojeg naravno nije bilonamcormadmad.... i evo me sad doma pišen ovaj jebeni postmad i nadan se da ču stič na onu brodicu u 9.30...... dakle draga MEDITERANSKA PLOVIDBO ja bih nekako do korčule i bila bi jako zahvalna ka bi mi vi to omogučili ...PROKLETI BILI!!!!headbangmadheadbangmadheadbangmadbangpuknucu


07:34 | Komentari (14) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 17.04.2006.

o da....

u jebate već je ponedinik.... sljedeći tjedan već skula.... ajme majko ko če izdržat još dobota dva miseca....i eto...sretan van svima uskrs.. ni me voja ništa drugo pisat.... svi su se planovi za ove praznike raspala i tako sve kvragu pošlo...
eto pozdrav svima bangbangbangbangbangbangbang

17:53 | Komentari (12) | Isprintaj | #

subota, 15.04.2006.

o da....

ajme već je subota....kako dani brzo prolaze... sinoč san bila sa ludon vanjom u korčuli.... tamo smo bili ispod PARKA na kučici sa željkotom i ekipom i zajebavali se... kasnije smo nas četiri pošle u NOE , i onda je nikolina u 11 pošla ča a i mi smo krenule pu trajekta i još malo stale na grill u borepou, skakale u neko tamo grmlje i pošle na trajekt..... legle i tamo spale, e i za one koji se voze u trajektu nek obrate pozornost na zadnji stol u kutu..hehehehehehhe.... eto pozdraf svima

09:32 | Komentari (13) | Isprintaj | #

četvrtak, 13.04.2006.

o da......

evo jedan novi post..... pa da počnem... uf napokon je gotova škola... gotovo mučenje ... i to još cili sljedeči tjedan...aaaaaaaa... i evo pošto san počela pisat pa da još štogo napišen. ŽELJI je bia sinoč rojendan.. al je bilo ludo... puno ljudi, puno alkohola.....aaaaaaaa ma zakon je bilo
eto to bi bilo to.......
hehehe
aj pozdraf svima!!!

19:55 | Komentari (4) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 10.04.2006.

U Noe!

Dakle danas je bilo tako dosadno preko njemačkoga, ona nas je zamantavala onim standardnim pričama o drogi i alkoholu..bal, bla... ja i luda kike.l evo smislismo nove riči za pismu od Bijelog Dugmeta-U planine....pa eto......
p.s Za one koji ne znaju NOA je jedan kafić u '''predivnoj'' nam korčuli u kojem po cile dane visimo..... oujea

U NOE
Jedva čekam da se svrši škola
dosta mi je ove dosade
svako biče
ide svaki dan u NOE

Hajdemo.......uuu Noe
jer tamo nema škole....

Hajdemo.......uuu Noe
jer tamo nema škole....

kava,kava,kava,kava,kava,kava
kava,kava, kava, kava KAKAO!

kava,kava,kava,kava,kava,kava
kava,kava, kava, kava KAKAO!

Svako živo biče voli poći
na kavu u NOE.
Pogotovo kul luđaci
srednje škole.

Oni vole NOU
jer se tamo toči,
najbolja kava...
Dođe i podne,
a oni su još u NOE.

Hajdemo.......uuu Noe
jer tamo nema škole....

Hajdemo.......uuu Noe
jer tamo nema škole....

kava,kava,kava,kava,kava,kava
kava,kava, kava, kava KAKAO!

kava,kava,kava,kava,kava,kava
kava,kava, kava, kava KAKAO!

23:56 | Komentari (10) | Isprintaj | #

nedjelja, 09.04.2006.

TORMENTOR

E da.... mogla bi i ja štogo napisat, nisan odavna....neko sranje sa lozinkom mi bilo pa nisan mogla u blogeditor..... pa eto da štogo napišen....sinoč je bia party u DOMU , bilo nas je ja mislin dvanaestak(oko 12) nabavili zvučnike, pojačala i sva ostala sranja.... alkohola smo imali pun k...c ...... ekipa je došla oko 9sati .... lokali smo negdi do ponoča ipo i onda nas četvero (ja, ivan, sandra i joško) pošli smo u Pernu u DALMATINA i zajebavali se par sati tamo..... i tako... ajme ljudi moji još 3 dana škole... ma ko če to izdržat..ajme meni... preko praznika san trebala u zagreb...al sve je propalo...šmrc :(( ... al osta ću ode pa što bude..... eto to bi bilo sve od mene..... pozdrav svima evo da nabrajan: dakle pozdrav Ireni,, Sandri, Jošku, Persi, Sanji, Kiki, Drugoj Kiki, Mari, Ivanu, Ivi, Marini, Ani, zrinki, Nikolini, Željkotu, Giletu.....i svima onima koga san zaboraFila......oujea pozdraFFFFFFFFF

22:12 | Komentari (3) | Isprintaj | #

subota, 01.04.2006.

KONCERT!!!!

partypartypartyparty
BIG DOGAĐAJ
Dakle jučera 31.3. u Dubrovniku tamo kraj Stare Bolnice u klubu ORLANDO bio je koncert Izgubljenih i Los Horizontalesa. U Los Horizontalesim piva Irenin brat Karmo pa smo mi dvi pošle
ujutro u 7. sa busen u Dubrovnik. Kasnije je sa KPK i Sanja došla. Ljudi moji ovo je bija meni najboji petak u životu, stvarno se nikad nisam tako dobro zabavila.... bilo je PRESAVRŠENO... pošto smo u Dubrovnik došle ujutro u 10 sati, cili dan smo se šetale po Dubrovniku, jebate prošle smo ga uzduš i poprijeko desetak puta, mislile smo da nećemo izdržat stat na koncertu... I napokon oko 22:00 nas tri, Karmo i ovi ostali iz benda sa busom smo pošli na misto događaja..... odma smo počeli lokat....hehe.... prvo su nastupali Izgubljeni,ali nisu bili nešta posebno jer su bili bez vokala, nakon njih nastupili su Los Horizontalesi , jebate al su dobro svirali i pivali.... sve je bilo puno ljudi i svi smo se nabili u klub... ma ZAKON!!! Oko ja mislin tri ure, nas tri , Karmo, ovi likovi iz benda i još neki frikovi, pošli smo u PROSTOR i tamo se zajebavali do negdi četri ipo ure... onda su oni pošli ča i mi smo ostali spat u PROSTORU, malo smo se smrzli, al never mind.... JEBATE LJUDI NEZNATE KOJI STE JEBENO DOBAR DOGAĐAJ PROPUSTILI!!!!!
Eto big pozdraf svima.....OUJEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Evo slike iz dubrovnika:
Nas tri spremne za big događaj
Irena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sanja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na koncertu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

thumbupbangroflwavethumbupsmokinpartyparty






19:19 | Komentari (16) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>