Preporuka
Napunite se pozitivnom energijom
Blogovski blogovi




Trenutno vas je na ovom blogu :)


Tražite nešto?




Ostatak ekipe... NIMALO manje važni, blogovske legende:
  • Tišina
  • Blakica
  • Tenderness
  • Kross
  • BigMamma
  • Castanea
  • Vi i Davor
  • Sanjaa
  • Cybergirl
  • Trapula
  • Rosso di sera
  • StoryOfAngels
  • Prokleti
  • Epikur
  • CrissyFrog
  • BlueMorning
  • Zvuk tišine
  • Tritočkice
  • Lothriel
  • Soft Cell
  • Jordan
  • Krik mladosti
  • Tek tako uz put
  • Lonelygirl
  • PlavookaMalena
  • UPM
  • Digy
  • Angelus
  • Snovi
    Hrana za dušu
  • Ratnik Svjetlosti
  • Paolo Coelho
  • Inspiracijske priče
  • Glazbena inspiracija
  • Užitak za tijelo :)
  • Jorge Parra (foto)
  • Dupinov san
    Mix
  • Blog
  • Corner
  • Otvoreni radio
  • Večernji
    Misli koje mi uljepšavaju dan
    :: Nismo primorani ljubiti. Izabrali smo da ljubimo. Dvoje se ljudi vole jedino kada su kadri živjeti jedno bez drugoga, ali su izabrali živjeti zajedno ::
    :: Kada nekog voliš, pusti ga da ode... ako se vrati natrag, zauvijek je tvoj, ako se više nikad ne vrati, nije ti nikad ni pripadao::
    :: Život se ne mjeri brojem udisaja koje napravimo, nego momentima koji nam oduzmu dah.
    Creative Commons License
    Tekstovi ovog bloga su licencirani po Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.0 Croatia Licencom.

    14.09.2004., utorak

    Danas bi...

    Naučila si me...
    ...Kada sam zaljubljena, to se vidi.
    ...Kada mi samo jedna osoba kaže "uljepšala si mi dan", onda je moj dan nešto sasvim drugo.
    ...Da je najmirniji osjećaj na svijetu, kada ti dijete zaspi u naručju.
    ...Da je biti ljubazan važnije nego biti u pravu.
    ...Da nikada ne smiješ reći ne poklonu od djeteta.
    ...Da uvijek možeš za nekoga moliti, kad nema snage da si može pomoći na drugi način.
    ...Da ti je, bez obzira na ozbiljnosti života, uvijek trebaš prijatelj s kojim se možeš glupirati.
    ...Da je ponekad sve što netko treba, nečija ruka za držanje i srce za razumijevanje.
    ...Da su najjednostavnije šetnje s tobom dok sam bila dijete, učinile za mene čudo kada sam odrasla.
    ...Da je život kao rola toaletnog papira što je bliže kraju brže ide.
    ...Da trebamo biti zahvalni što nam Bog ne daje uvijek ono što tražimo
    ...Da se novcem ne mogu kupiti čast i stalež.
    ...Da mali svakodnevni događaji čine život spektakularnim.
    ...Da je ispod svačijeg tvrdog oklopa netko tko želi biti cijenjen i voljen.
    ...Bog nije sve učinio u je dnom danu. Zašto ja mislim da mogu?
    ...Da činjenice, ako ih ignoriram ili izbjegavam, ne mijenjam.
    ...Kada planiraš osvetiti se nekome, time samo dozvoljavaš sebi da te ta osoba nastavi vrijeđati.
    ...Ljubav, a ne vrijeme, liječi sve rane.
    ...Najlakši način da kao osoba rastem, da se okružim ljudima koji su pametniji od mene.
    ...Da svatko koga sretneš, zaslužuje da ga pozdraviš s osmjehom.
    ...Da nitko nije perfektan, dok se ne zaljubiš u njega.
    ...Da je život tvrd i zahtijevan, ali da sam ja žilaviji i izdržljiviji.
    ...Da dobre prilike nikada nisu izgubljene; netko će se uvijek poslužiti onima koje ti propustiš.
    ...Kada se naučiš živjeti u luci gorčine, sreća će se uvijek sidriti negdje drugdje.
    ...Da treba razdavati riječi koje su nježne i mekane, jer ćeš ih sutra možda morati pojesti.
    ...Da je osmjeh jedan jeftin način da popraviš svoj izgled.
    ...Da ne mogu odabrati kako se osjećam, ali da mogu odabrati što ću napraviti u vezi toga.
    ...Da si, jednom kad ti novorođeno unuče uhvati mali prst svojom šačicom, zarobljen doživotno.
    ...Da svi žele živjeti na planini, ali da se sva sreća i rast događaju dok se uspinješ.
    ...Da je dobro davati savjet samo u slučaju: kada ga netko traži ili kada je pitanje života i smrti.
    ...Što imam manje vremena, više stvari mogu napraviti.
    Sve to si me Ti naučila i neizmjerno ti hvala što si od mene napravila posebnu osobu.
    : : Prerađena verzija Andy Rooneyjevog "Naučio sam" : :
    Danas bi se probudila nasmijana znajući da me na stolu čeka već skuhana kava i tvoj topli pogled. Danas bi ptice drugačije crvkutale, sunce imalo posebnu boju, a mirisi dobili posebnu aromu. Danas bi se zajednički smijale spremajući kolače i očekujući goste. Danas bi ti dala poklon, kojeg sam cijele godine pripremala, razmišljajući kako da nagradim tvoju predivnu dušu, kako da ti pokažem zahvalnost za život koji si mi dala. Danas bi bio poseban dan, samo za nas dvije, a naše veselje i radost zarazilo bi sve koji nas dotaknu. Danas bi slavile život i širile oko sebe dugu raskošnih boja zadovoljstva i veselja uživanja u jednom jedinom osmijehu...

    Dugo je vremena prošlo od kad smo posljednji put proživjele takav dan. No on još uvijek živi u meni. Godinama sam ovaj dan dočekala s tugom i sjećanjima koja polagano izbljeđuju. A ne želim da izblijede. Godinama je ovaj dan u mojim očinama nosio sjenu, udaljavanje od ljudi kojima ne mogu objasniti prazninu u sebi. A želim objašnjavati. Godinama bi gledala u tmurno nebo, nadajući se toplim zrakama sunca. A sunce se nije pojavljivalo. Godinama sam se prisjećala svega što si me naučila, koliko slobode si mi dala, koliko ljubavi si uložila te koliko se nadam da si zadovoljna svojim ulaganjem. Jer ja sam tvoja zemaljska projekcija, trag koji si ostavila nakon svog odlaska da podsjetim okolinu na tvoju prekrasnu dušu koja je jednom boravila među nama. Hvala ti što si dio te duše ostavila u meni.

    I danas sam se stoga probudila nasmijana, skuhala kavu, sjela za stol i pogledala u nebo toplim pogledom. Danas su ptice posebno cvrkutale, sunce ponovno ima posebnu boju, a mirisi nose tvoj znak u sebi. Danas slavim život. Slavim život koji si mi dala, slavim put kojim si me usmjerila, slavim slobodu koju si mi dala da se razvijam sama, slavim sjeme koje si posadila u meni. Danas sam sretna, ne tugujem više jer znam da ti negdje na nebu anđeli spremaju kolače, kuhaju kavu i donose kantu boje kojom ćeš na nebu oslikati dugu sreće. Za mene.


    :: 13:54 :: Ostavi trag (7) :: Ponesi sa sobom :: # :: Tragovi On/Off :: prijavi hr.digg


    © 2004-2006 Marita - sva prava pridržana

    Dobro Vam jutro
    Čovjek se budi najčistije duše koja čeka da ju oblikuje idući dan. I zato priušti sebi da ti prvo "dobro jutro" poželi onaj tko te voli.


    Mail: maritin.kutak@gmail.com
    ICQ: 7-791-525

    Čitali ste me puta :)

    Moji tekstovi
  • Želja ljubavinew
  • Želja
  • PP ili Ponovno perspektiva
  • Čudesna lakoća življenja
  • Strategija
  • Bez zašto
  • Što to bješe ljubav
  • Moj najbolji prijatelj
  • Razglednice
  • Snaga boli
  • Ručak Bogom
  • Kakav si...
  • Magla
  • Oda muškarcima
  • Ogledalo želja
  • Uživam život :)
  • Anđeoski zagrljaj
  • Dvogodišnjica DGB
  • Sebi dovoljan
  • Tko si?
  • Deja vu
  • Prazno jaje
  • Crna rupa
  • Drugačije
  • Eros, philia, agape...
  • Sreća
  • San, rezime, mačka i reset
  • Inspiracija
  • Doručak
  • Tugica...
  • Disanje...
  • Rođeni glumci
  • Dišpet
  • Ljubičasto nebo
  • Hvala ti...
  • Smisao života
  • Smeagol
  • ZSO:: Seks ili čokolada
  • Škorpionska priroda
  • Trenutak
  • Sezame, otvori se
  • Zaobilaženje
  • Bistra pličina
  • Zdravo maleni!
  • Vukovi
  • Korijeni svijesti
  • ZSO:: Zemaljska strana oaze
  • I stvori Bog ženu...
  • Korak
  • 365 dana
  • Pismo prijateljici
  • Zasluge
  • List papira
  • Jedna žica
  • Lanac sudbine
  • Praznik ljubavi
  • Zrno ljubavi
  • Mozaik života
  • Strpljivost
  • Zanesenost optimizmom
  • Nevidljivi mostovi
  • Potraga za čarobnjakom
  • Srebrne kutijice
  • Želim ti...
  • Ljepota žene
  • Životna lekcija
  • Najbolji dan u životu
  • Potraga za mirom
  • Očima promatrača
  • Lucijino svjetlo
  • Cvijet ljubavi
  • Otvorena vrata
  • Simbioza strasti
  • Domino
  • Duhovna kuharica
  • Ne odustajem
  • Nevidljiva posuda
  • Par godina za nas
  • Udruga pozitivnih misli
  • Postolari
  • Dan muškaraca
  • Oni koji žive u srcima
  • Strah od svjetla
  • Pouka čvorova
  • San dupina
  • Samoća
  • Priča bez riječi
  • Slomljeno rebro
  • Vrijeme za Ljubav
  • Ali...
  • Timski rad
  • Bojice
  • Ljubav Amazonke
  • Narančasti temperament
  • Promjena perspektive
  • "Mali" ljudi
  • Sedam slova
  • Gdje stanuju anđeli...
  • Ljubav nikada ne gubi
  • Vjera protiv Sudbine
  • Mali zeleni znak
  • Revizija života
  • Albinonijeve suze
  • Velike smeđe oči
  • Danas bi...
  • Nalik bravi i ključu
  • Zakon sjemena
  • Posljednji dan
  • Zakon stava
  • Život bez laži
  • Vulkan
  • Narančasti svijet
  • Trud naš svagdašnji
  • Recept za dobar dan
  • Scarlett O'Hara sindrom
  • Sreća
  • Stepenice u nebo
  • Krivnja
  • Iskra života
  • Mirisni izbor
  • Dan prijatelja
  • Plavi Mjesec
  • Trag imena
  • Zaraza
  • Nitko nije otok
  • Putevi
  • Drvo života
  • Umijeće malih koraka
  • Oslobođena ptica
  • Pismo neznanim prijateljima
  • Ljepota različitosti
  • Val u nama
  • Rebro u potrazi...
  • Čudan dan
  • Prijatelji životinja
  • Moć riječi
  • Ljubav bez granica
  • Svaki početak je težak
    Ajtej ego :)

  • Igjanew
  • Veseje misji
  • Bajvan jevojucija
  • Vjeća koja...
  • Kad se maje juke sjoze...
  • Jukava jija
  • Dan gumenih bombona
  • R kao ruža
  • Majko
  • Pobuna alter ega

    Blog arhiva za starije tekstove (zaključno s veljačom 2005) uglavnom ne radi pa sam vam pripremila PDF fajlove za dowload i možebitni užitak čitanja :))) (Upute: kliknete na link, skinite zip fajl ili ga otovorite i u njemu se nalazi PDF datoteka tekstova za svaki mjesec posebno)
  • Srpanj 2004
  • Kolovoz 2004
  • Rujan 2004
  • Listopad 2004
  • Studeni 2004
  • Prosinac 2004
  • Siječanj 2005
  • Veljača 2005
  • Ožujak 2005
  • Lipanj 2005
  • Srpanj 2005
  • Kolovoz 2005

    < rujan, 2004 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Komentari On/Off

    Od srca drugim srčekima
  • Hrabri telefon :: telefon za zlostavljanu i zanemarenu djecu Zlostavljana djeca su odgovornost svih nas! Pozivom na broj 060 800 800 donirate 3 kn za rad Hrabrog telefona. SOS linija 0800 0800 od ponedjeljka do petka 09 - 18 sati..

  • Snaga - Prikupljanje novca za pomoć djeci s cerebralnom paralizom. Nazovite 060 888 502 (3,66 kn)