If You Pour Salt On A Snail, A Lot Of Scientific Stuff Happens

srijeda, 28.03.2007.

Argentina-Hermanos

Red StarKoliko god sam se ja veselila Argentini, toliko su se muski Argentinci veselili i meni. Pa i svakoj ostaloj zenskoj osobi u godinama 16-60.
Prolazila sam ulicama uz konstantno komentiranje, dobacivanje, paluckanje jezikom, zvizduke i slicno.
NajZLOupotrebljavaniji izraz bio je: "HERMOSA!", progovoren kroz stisnute zube i jedva pomicuca usta.
Da kakav putnik namjernik gleda izdaleka nikad ne bi primjetio nikakve izmjene rijeci i/ili zvizduka.

No, zvizduci su bili tu, a Hermanosi su bili ludi.
"Koji ugrozen narod. Bice da im Argentinke ne daju do udaje. A mozda ni onda...", mislila sam.
Bilo mi ih je pomalo zao. Da bi dokazali muskost, morali su nesto dobacit svakoj zeni na ulici. A njih je bilo puno. Bilo je ocito da su argentinski verbalni proljevi iziskivali puno truda. Pokusala sam zamislit kako je to kad 1000 puta na dan moras dobacit:"Hermosa!", palucnut jezikom i zazvizdat.
I sto ako si musko, a ne znas zvizdit?
Da li si onda automatski gejpeder?

Ako mislite da su zvizdali samo oni izmedju 20-50 godina, prevarili ste se. Zvizdali su i oni koji su mi sinovi mogli bit, a bome i oni koji su godinama bili blize kakvom pradjedu. 9 od 10 Argentinaca je dobacivalo. Onaj deseti je valjda bio gejpeder.

I ne daj Boze da si musko, a propustis nesto dobacit. Tako sam nocu prosla kraj nekog mladjahnog koji je sam zamisljeno cekao na bus stanici.
"Ah, gle kako slatko...ovaj je duboko u mislima. Sigurno je neki filozof.", mislila sam.
Netom iza toga iza mene se culo siktanje, paluckanje i "HOLA!!!"

Ako su kojim slucajem u auto, malo ce usporit, zatrubit, izvadit glavu iz auta i dobacit.
Doduse, dok god sikcu, dobro je.
Zabrinut cu se kad prestanu.

- 00:18 - Komentari (35) - Isprintaj - #