If You Pour Salt On A Snail, A Lot Of Scientific Stuff Happens

srijeda, 17.01.2007.

Botox

Looking Extra Fly"Vrijeme je.", dramaticno sam rekla doktorici.
"Hmpf?", oglasila se ona ne dizuci pogled s papirologije.
"Vrijeme je za botox."
"Nije jos.", rekla je ona jos uvijek ne dizuci pogled.
"Kako nije? Nu bora.", rekoh ja i slozih lice u kombinaciju vjeverice i Rennee Zellweger za maximum "bora" efekt.
"Da vidim.", podize ona pogled: "Erm...ne, nije."
"A celo? Nu cela!", pokusah slozit boru na mom celu koje nema nijednu jer je premalo da bore na nj uopce i stanu.
"Ne.", hladnokrvno me odsjece ona.
"A oko ociju?", zaskiljih ja.
"Mozda mrvicu."
"Super. Narucidera me onda za dva tjedna.", pobjedonosno rekoh ja i odoh premisljat kako nagovorit Guzi da mi se pridruzi u avanturi.

- 04:16 - Komentari (31) - Isprintaj - #