If You Pour Salt On A Snail, A Lot Of Scientific Stuff Happens

subota, 13.01.2007.

Ker-Ching!

Socks"Os kod frizera? U pola cijene.", upitala je Krava Ljepote.
Zaskiljila sam sumnjivo u njenom smjeru te ponovila: "Erm...u pola cijene? Ne znam, sumnjivo mi je to."
"Ma nije. Dobro picka sisa.", rekla je Krava i gurnula mi voucher za upola cijene u ruke.


Par tjedana kasnije, kad sam kroz siske mogla samo skiljit, al ne i vidjet, sjetila sam se vouchera, dogovorila susret s frizerkom, obukla se, obula, umila, oprala zube, a bome i pocesljala, pogledala na sat, zaprepastila samu sebe cinjenicom da kasnim (iako kasnim uvijek), sjela u taxi i dala mu uputu da me vozi kod frizera.
Taksist je ocito imao los dan te odlucio da me odvede na Grand Tour Of London ne bi li konacno zaradio stogod.
Nakon svestranog opeljesivanja mog dzepa od strane taksista-vodica po Londonu ("Ker-Ching!"), na ulazu frizerskog su me docekali gejpederi i neka debela. Sa srdacnim licem (debela, ne gejpederi).

Debela me posjela na stolicu i pitala:"Sta os...?"
"Odrezidera mi siske da opet vidim sunce, travu, zgradurine i Brusa, a mos mi i krajeve recnut. Al ne puno!!!"
"Kolko?"
"Po milimetra. A mosh i manje."
Debela se grohotom nasmijala te potom rekla: "Al krajevi su ti...erm...unisteni malo."
"Ne dam da rezes vise od minimalnog." reko ja i uhvatih se za kosurinu u panici.
"Necu ti rezat jedino ako das da ti napravim dubinsko kondicioniranje."
"Ooooh", reko ja, "Dam ti!"

cinjenica: meni se svasta lako proda. od novih deterdzenata, cudotvornih pasti za zube, najnovijih magicnih pomada, svih cuda plasticne kirurgije, 4tjednih ekspedicija u svjetske pripizdine, preskupih cipela i jos skupljih torbi. sve to i jos kojesta mozete meni prodat. s lakocom. lako se zadivljujem i jos lakse odvajam od novca. zato mi ziro-racun i je uvijek prazan. jashta.

Debela je prala, a potom i masirala moju kosu, a ja sam guzicom mrdala gore-dolje na pomicno-skliznoj fotelji i mislila: "Oooooh, hi-tech, ooooh!"
Konacno me sjela pred ogledalo i pocela rezat.
"Oklen si ti, jel?"
"Iz Hrvatske.", reko ja: "A oklen si ti?"
"Saaaf Efrika", rece ona.
Potom smo izmjenili uobicajene frizer/klijent caske tipa di idem veceras (nigdi), sta cu radit poslin (nista) i sta ce ona radit poslin (ic s gejpederima iz salona u gejpederske barove).

"Kako os da ti osusim? Valovito i voluminasto ili ravno?"
"Valovito-voluminasto", reko ja odlucno iako mi je kosa prirodno ravna ko svjeze ispeglana i ustirkana kosulja.

cinjenica: volim valovito-voluminaste frizure kakve su nosile Krystle i Alexis u Dinastiji, kakve nose Las Vegas showgirls i Blackpool competitive ballroom plesacice. Takodjer volim haljine za klizanje na ledu, natjecateljski ples, i ine djelatnosti gdje odore zahtjevaju puno sljokica, perja i neukusa. Nikad necu prezalit sto to nije UVIJEK u modi i sto nije uobicajeno otic s natapiranom kosom i u sljokicavoj haljini s uzorkom paunovog perja u ducan po kruh i mliko.

Unatoc prirodnim preprekama koje su stajale ispred nje debla Saf Efrikanka mi je kosu uistinu napravila valovito-voluminastom.
"Oooh, jebote, ova je dobra. Nista je ne moze iznenaditi." iznenadih se ja i u napadaju srece, poleta i voluminastih valova momentalno kupih sve pomade koje je debela stavila na moje vlasiste u borbi za valove. I volumen.
"Ker-ching!" rece debela.

Iduci ulicom, gledala sam se u svaki izlog, klatarila vrecicom s pomadama te svesrdno mahala glavom lijevo desno, gore dolje zadivljeno gledajuci kosu kako valovito vijori na vjetru.
"Ooooh, jebo te, oooh, nu mene, oooh!!! Loreal-cos Im worth it!!! Oooh!!!", divih se samoj sebi.

Diveci se tako, zadivih se u krivi izlog:"TOPSHOP!!! Samo cu unic i vidit sto imaju. Samo bacit oko. Dvije minute. Ma minut.", uvjeravala sam se.
Topshop je bio pun djevojaka i zena koje su bile odjevne velicine 0.
"Jebote, pa u ovoj zemlji vise niko nista ne jede. Ma ni u jednoj zemlji. Zapravo, jedino ja jedem. Ja i Scarlett Johansson."
To me bacilo u bed te se momentalno uputih prema cipelama. Poglavito prema onim sljastecim. Tocnije metalik plavim disko cipelama s visokom petom.
Probavala sam redom plave, roze, zlatne i srebrne disko cipele, lakirane crvene, zelene pa i crne obicne cipele (pod obicne citaj nesljastece al jos uvijek s petom od koje se vrat lomi). Na kraju zakljucih da mi se ormar mozda ipak previse sljasti te kupih obicne smedje cizme. Do koljena. S vratolomnom petom.
"Ker-ching!" rece TOPSHOP prodavacica.

"Hmmm, nisam nista kupila za Brusa i nista sa sljokicama.", pomislih ja te ubodoh gacice od svile sa sljastecim kristalima preko guzice.
"Vish kako sam prakticna, jednim udarcem rijesih i poklon za Brusa i sljokice."
"Ker-ching!", rece opet TOPSHOP prodavacica.

cinjenica za one koji se misle pravit pametni u komentarima: gacice su da ih ja nosim, a brus uziva. ne obrnuto.

Sad cu se pravit luda i necu provjeravat stanje na ziro-racunu dok na nj ne sjedne nova lova.

misao: ak ignoriras problem, on maltene nestane.

Ker-fucking-ching!



P.S.
Ovaj post posvecen je mojim curama s MODE. Znate ko ste. Najbolje ste. Pusa. :D

- 06:15 - Komentari (18) - Isprintaj - #