< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari:YeS Or No

Opis bloga


Create your own at BlingyBlob.com



Cursors



nove slikee slatkog dushesaacerek:










my abecedasretan

A- antonio hihih moj prvi decko cerek
B- Britney Spears cry moj veliki idol (prije) a sad obicna jadnica cry
C- hmmm....headbang
Č- čokoladaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s keksom definitivnoonjami
D- hehe dushes'?????????? mislim da netrebam objasnjavatkisskisskisskiss e da,i d kao dinamo koji obozavam
E- ekonomija haha moja buduca struka:)
F- fizika brrrrrrrrr mrzim juuuheadbangheadbang
G- gulas njamiiiinjami
H- hmmm hit me baby one more time(obozavam tu pjesmu staru sto godina hhehe)
I- ivancerek tri najzgodnija decka na skoli se zovu ivancerek
J- jagode sa slagom hihih...ili jessica alba?? haha
K- keksiiiinjaminjaminjami
L- lak za nokteeefino
LJ- ljubavcerekcerekcerek
M- mario ponjavić -moj najdraziii
N- n?? neznam??
O- oko haha
P-praznovjernoocerekcerekcerekcerek
R- rižaaa
S- sutra
Š-školanutnutnutnut
T- tea :)
U- uuuuuuuuuuu to je rijec kojom opisujem dushesa :):)
V- varazdin cerek grad u kojem zivi ON
z- moj zeko kiss
Ž- životinje

slikeee

hmm... ja i kika=)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mihaela =))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

romanica=)=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i romanicaaa=)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

us4 heh=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cure iz raz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i kikaaa=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


malo slikicaaa od justina






Timberlake
justin
Justin Timberlake

new songgg

04 4. The Way I Ar...





Britney Spears



Obozavam ovu pjesmu,morala sam ju stavit!!!

Christina Aguilera - Dirrty
Uploaded by nabukodonosour


a ovo sad slusam :)

Rihanna - Don't Stop The Music
Uploaded by Rihanna


















































malo o meni::::

VOLIM:sretan
SEBEkiss
mamu i tatu
dobro ajde i sestruheadbang
svog zecarofl
frendove
mobitel
internet
blog
MSN yes
DORINU S KEKSOMnjaminjaminjaminjami
DINAMO hrvatska
NOGOMET
NOGOMETASE
rozu i bijelu boju
robu
sminku
POP
britney s.rofl
liku nižetića
zakon braće
NJEGAcerekcerek(jednog zgodnog decka)cerek
i dushesa naravnosretan

NE VOLIM (ili ti ga mrzim) namcor:
hm.....
umisljene osobe
bahate
mutaveludludlud
glupe
sutljive
lazljive itd....
HAJDUKbelj
stakore i miseve ijuuuuburninmadburninmad
hm...nevolim jos puno toga al ne pada mi trenutno na pamet nista

utorak, 11.03.2008.

koma=(

ej ljudi...evo ponovno se vraćam pisanju ovog bloga..iako neznam o cemu cu pisat,jer u mom zivotu nema niceg zanimljivog...al dobro,mozda se nade nesto sitno...kak ste mi vi? ja sam uzasno...evo,sad cu ic kod doktora jer mi se glava raspada,jako me boli skupa sa glupom kičmom koju bi najrađe iščupala...još bi si jednu stvar iščupala..koja baš boli kad razočarate samni sebe, a i druge ljude...cry zivot je nepravedan,mislim da i sami to znate,pa vam netrebam previše objašnjavat...svako bar jednom u životu doživi ražočaranje u ljude,ja sam sto puta,al jučer sam nakon dugog vremena...nakon toga,sjetila sam se još nekih stvari koje su samo pogoršale situaciju...stvari iz prošlosti svtarno zanju bit bolne,a pogotovo kad ih doživiš još nekoliko puta...nažalost,ja sam istu grešku napravila više puta,i nadam se da je ovo bio zadnji put...nemojte misliti da sam u nekom bedu ili nesto tak,jednostavno ,ljuta sam uzasno,jer ne podnosim lažjivce..rađe volim da mi netko kaže istinu i to u facu,a ne da mi sere pa si ja onda nest zabrijem...željela bih zaboraviti neke osobe,al kako ?? jadno je to..mozes tek nakon nekog vremena..ja bar...to sve ostavlja neke oziljke u tebi...neke stvari se ne zaboravljaju tak lako...ljudimaje lako reci,nemoj se obazirat,al nije bas tak...na neki nacin mi je drago kaj se to jucer dogodilo jer sad sam izgubila vjeru u neke stvari..burninmad necu vise bit ona ista jer mislim da je tak najbolje...ne treba gledat stvari kroz ''ružičaste naočale'' jer brzo ti se to odbi o glavu...ljuta sam jos jer su neke osobe imalo pravo,nazalost...necu si to oprostit..znam da cu puno ljudi s takvim ponasanjem povrijedit,al ne postoji drugaciji nacin....volim vas sve

- 13:06 - WhAt GoEs ArOuNd SaMo(31) - CoMeS ArOuNd - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.