veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari:YeS Or No

Opis bloga


Create your own at BlingyBlob.com



Cursors



nove slikee slatkog dushesaacerek:










my abecedasretan

A- antonio hihih moj prvi decko cerek
B- Britney Spears cry moj veliki idol (prije) a sad obicna jadnica cry
C- hmmm....headbang
Č- čokoladaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s keksom definitivnoonjami
D- hehe dushes'?????????? mislim da netrebam objasnjavatkisskisskisskiss e da,i d kao dinamo koji obozavam
E- ekonomija haha moja buduca struka:)
F- fizika brrrrrrrrr mrzim juuuheadbangheadbang
G- gulas njamiiiinjami
H- hmmm hit me baby one more time(obozavam tu pjesmu staru sto godina hhehe)
I- ivancerek tri najzgodnija decka na skoli se zovu ivancerek
J- jagode sa slagom hihih...ili jessica alba?? haha
K- keksiiiinjaminjaminjami
L- lak za nokteeefino
LJ- ljubavcerekcerekcerek
M- mario ponjavić -moj najdraziii
N- n?? neznam??
O- oko haha
P-praznovjernoocerekcerekcerekcerek
R- rižaaa
S- sutra
Š-školanutnutnutnut
T- tea :)
U- uuuuuuuuuuu to je rijec kojom opisujem dushesa :):)
V- varazdin cerek grad u kojem zivi ON
z- moj zeko kiss
Ž- životinje

slikeee

hmm... ja i kika=)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mihaela =))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

romanica=)=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i romanicaaa=)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

us4 heh=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cure iz raz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i kikaaa=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


malo slikicaaa od justina






Timberlake
justin
Justin Timberlake

new songgg

04 4. The Way I Ar...





Britney Spears



Obozavam ovu pjesmu,morala sam ju stavit!!!

Christina Aguilera - Dirrty
Uploaded by nabukodonosour


a ovo sad slusam :)

Rihanna - Don't Stop The Music
Uploaded by Rihanna


















































malo o meni::::

VOLIM:sretan
SEBEkiss
mamu i tatu
dobro ajde i sestruheadbang
svog zecarofl
frendove
mobitel
internet
blog
MSN yes
DORINU S KEKSOMnjaminjaminjaminjami
DINAMO hrvatska
NOGOMET
NOGOMETASE
rozu i bijelu boju
robu
sminku
POP
britney s.rofl
liku nižetića
zakon braće
NJEGAcerekcerek(jednog zgodnog decka)cerek
i dushesa naravnosretan

NE VOLIM (ili ti ga mrzim) namcor:
hm.....
umisljene osobe
bahate
mutaveludludlud
glupe
sutljive
lazljive itd....
HAJDUKbelj
stakore i miseve ijuuuuburninmadburninmad
hm...nevolim jos puno toga al ne pada mi trenutno na pamet nista

četvrtak, 28.02.2008.

hej hay =))

yo ljudi....mah evo samo da napisem da neko vrijeme necu pisat na ovom blogu zato jer sam napravila novi blog s frendicom pa cu se malo njemu posvetit....pa eto ako ga zelite vidjet adresa vam je: http://bgzjbg.blog.hr/ ..... da znam glup naziv bloga..al nisam ga ja izmislila hehesretan adj pozzz svimakiss

- 09:05 - WhAt GoEs ArOuNd SaMo(20) - CoMeS ArOuNd - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.