Balade malog djeteta!!!

20.01.2008., nedjelja

E ljudi evo i mene nakon dugo, dugo vremena! Skužio sam da se već dosta paučine skupilo na ovom blogu pa sam odlučio da to treba malo počistiti! HEHE.............lol.................valjda mi nećete zamjeriti za malo više pravopisnih grešaka jer ovo pišem pod utjecajem raznoraznih koktela.....................party.....................Da blogeri i blogerice trenutno sam dosao kuci iz grada ................. i u tolikom sam crnjaku da je to nenormalno nemoguće i pod velikim pritiskom morao sam se negdje ispuhati tj iznjeti svoje "gluposti" a najbolje mjesto za to je blog!..........cry...........mnogo mi se toga desilo u zadnje vrijeme da neznam ni sam sta da radim ...........upisao sam faks ...............koji neželim niakako da prekinem iako je mnoigo težak...........još malo počinju ispiti tak da nevjerujem da ću igdje izlaziti družiti itd. .................sorry frendovi............uz to sve muci me par cura ............... a neznam koju da izaber ........najlakse opisati my life is suck!!!.............ma uostalom sad cu se mal posvetiti i blogu morat cu ga renovirati................promijeniti izgled............ma vidjet cete i sami ak ovo citate.......... a ak ne jbg...........bit ce bolje.............hehe....................e sad svima saljem veike pozdrave............zivjeli vi meni...............a najvise pozzzzzzzdravaaaaaaaa ljudima koji su najvise uz mene znat ce oni sami .............hehe............pozzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!

- 03:08 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Biti će sve i svašta iz mog života ili pak šta vi hoćete!!
naughty

Malo o meni!
Zovem se Mario trenutno idem na faks. Radim sve što mladi vole.Rođen sam 11.10.1988.Slušam sve što mi uđe u uho tj. slušam sve vrste glazbe neke više neke manje.to bi bilo sve za sad o meni.

Moj E-mail & MSN adresa- mario.barisic@yahoo.com

MMagical
AAppreciative
RRefined
IInfluential
OOld



MySpace Layouts





OD 20.lipnja 2006

Free Website Counters
Get a Free Website Counters



SLIKE

myspace layouts





adopt your own virtual pet!





Cursors