Balade malog djeteta!!!

21.06.2006., srijeda

Evo novi blog................jos jedan u nizu!!!!!!!

Kao što vidite polako sredujem novi blog......onaj stari mi mal dosadio.Više nisam znao šta da pišem i dodajem na njega jer sam skoro sve napravio što se može...................................blog če biti isti samo što će biti "mal više" postova....................Da malo o sebi pišem sad .............tj. događaje od proteklih par dana.........napokon sam maturirao tak da sam 99% rješio školu.........ovaj 1% je to što moram otići po svjedođbu...............ah da počelo je i svjetsko prvenstvo..........NAPOKON..............tak da mi se veći dio dana vrti sam oko tv i gledanja utakmica............danas sam prvi put ove godine bio na kupanju i bilo je super..............dobro drustvo i nije bilo pretjerano gužve...............evo ovo je dosta za večeras valjd mal me oci bole od vode...........pa zato veliki pozdrav svima!!!!!!!!!!!

- 20:23 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Biti će sve i svašta iz mog života ili pak šta vi hoćete!!
naughty

Malo o meni!
Zovem se Mario trenutno idem na faks. Radim sve što mladi vole.Rođen sam 11.10.1988.Slušam sve što mi uđe u uho tj. slušam sve vrste glazbe neke više neke manje.to bi bilo sve za sad o meni.

Moj E-mail & MSN adresa- mario.barisic@yahoo.com

MMagical
AAppreciative
RRefined
IInfluential
OOld



MySpace Layouts





OD 20.lipnja 2006

Free Website Counters
Get a Free Website Counters



SLIKE

myspace layouts





adopt your own virtual pet!





Cursors