nedjelja, 20.07.2008.

Ewo mene.................

Hy ljudi!!! Ewo ja sam u petak ili subotu došao iz bolnice.
Baš mi i nije bilo lijepo, no ajde sad je sve ok.
U bolnici sam bio, koliko ja znam zbog upale slijepog crijeva ili što sam pomješao sladoled i lubenicu {lol}.
Moram naći igru Resident evil 4 [slike od te igre su vam na prijašnjem postu].!!!
Malo ću vam danas prićati o toj igri!!!
Pa ewo: Kada se počinje igrat igru onda si jedan agent po imenu Leon Scott Kennedy. I ubijaš neke ljude koji su zaraženi nekim virusom. Kada dođeš do neke male kućice tamo se nađeš s jednim čovjekom koji se zove Luis Serra, koji je iz tog sela jedini pobjegao da ga ostali ne zaraze. Pa si e kupio pištolj koji se zove Red9 Kada to pređeš idući važan događaj je da se boriš protiv nekog trola i kad ga jedva ubiješ ideš po jednu curu koja se zove Ashley Graham to je kći od predsjednika SAD-a. kad ju spasiš s njom prelaziš misije jedna od njih je kad se boriš protiv ''Big cheesa'' tako mu e dao ime već spomenuti Luis Serra. Kad ga pobjediš ulazi se u drugu odnosno predzadnju cjelinu Castle, u kojoj s vremena na vrijeme nailaziš na dječaka po imenu Ramon Salazar. On je zapravo negativac. Kada ga pobjediš nakon dugo vremena prelaženja ideš na zadnju cjelinu po imenu Island. U njoj se boriš protiv bivšeg agenta po imenu Jack Krauser koji je poginuo u nesreći, no neki starac po imenu Osmund Saddler ga je oživio. Kada pobjediš Krausera ideš na tog spomenutog Osmunda Saddlera i tu ti pomaže Ada Wong agentica koja radi s tobom. i kad ga ubiješ to je kraj igre. E da: zaboravio sam vam reći gore spomenuti Luis Serra je ubijen u Castlu od Osmunda Saddlera. Ewo to bi bio kraj pozz. Komajte. pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

18:00 | Komentraj (24) | Printaj | #

<< Arhiva >>