burnt to the core but not broken

14.06.2007., četvrtak

JA SEREM KVAKE ILITI OTVORENE KIŠOBRANE



Ovak ovo je za sve ljude kojima sam ja imao nekaj „pametnoga“ za prosrat...e pa ljudi ja sam večeras saznao da zapravo serem kvake...da ja zapravo nikog ne kužim...da samo serem...eto...jebiga...

Ali znate kaj mi je bed...jebeni bed...to kaj mi ljudi nisu to rekli prije...nego su samo klimali glavom...kao da,ti me kužiš,ti znaš,ti osjećaš...i onda nakon nekog vremena mi kažu da sam srao...da neznam...da ne osjećam...i to je u kurcu...jebeno je to u kurcu...

I glup sam...fakat jesam...kako sam sve to skupa popušio...kako su me ženke izradile...oženile su me ko majmuna...oduvijek je tako bilo...i vjerojatno će tako bit...zauvijek...

Odlučio sam bit ženka...ponekad...samo da budem na oprezu...jer nemogu više bit jeben...nemogu primit više...jednostavno nemogu...bit ću ženka...pametna,proračunljiva,oprezna,jaka i jebeno sebična...bit ću pa makar me to koštalo pimpeka...shvatio sam da su mužjaci laka meta...neželim i nemogu to bit...pa ću biti ono što nisam...jebena ženka...

I bit ću nesretan...jako...ali neće toliko bolit...bit ću u okvirima jebene „Mile“ i „Glorije“ i jebene „Modre Vlaste“...neka me tako...i nemojte mi se slučajno usudit reći da to nije ok...znam to i sam...i nemojte mi se usudit reći da sam jadan...znam to...

Jebite se...svi skupa zajedno...jebeno se jebite...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.