burnt to the core but not broken

26.02.2007., ponedjeljak

JEBI JEBI NEŠ DUGO

Image Hosting by Picoodle.com Image Hosting by Picoodle.com

Eh vako,ovi post je namjenjen svim mojim frustracijama,depresijama i sličnim pizdama materinama...naime odlučio sam da se više neću dat jebat...neću jer mi nije u karakteru da budem jeben cool
Cijeli vikend mi je bio hipermegaturboultra emocionalan i tak sam si danas pun pozitive iako sam slabašan i bubin smijeh
Život je totalna misterija namcor.Mislio sam da me više ništa nemože iznenaditi,da su mi svi predvidljivi i da je sve tako jebeno monotono ali...moja mačka me iznenadila i izazvala u meni toliki preokret da ni sam još nisam svjestan yes
Znao sam i prije da osjeća puno više od drugih životinja i da je posebna ali da je to što je, nisam ni sanjao...e pa da objasnim...mene moja mačka grli yes...ne onak da mi stavi šapu na lice ili sl. ne,ona mene zaista grli.Jučer sam si bio jako raspoložen i odlučio sam da ćemo ženica i ja nekaj fino skuhati i da ću nam ja složit desert.I tako složio sam nam banane i višnje prelivene pudingom i šlagom i bilo je TO DIE FOR njami
I tak slušali smo blues cijeli dan,a seka zna kakvo jebeno ozvučenje imam tak da je cijeli stan odjekivo MUDDY WATERSOM i njegovom predobrom I’VE GOT MY MOJO WORKIN’ a kuhinja se tresla koliko smo šejkale svoja dupeta naughty
I u jednom trenutku između mješanja i pirjanja,dok smo se tak malo i grlili i ljubili,naša Kira je skočila između nas i zagrlila me,onako kako to većina ljudi nezna,obuhvatila me šapicama oko vrata i grlila me...i nisam bio na ničemu...nisam stvarno no
I ostao sam totalno zatečen i pitao sam zlato dal je ovo vidla i kak,pa mačke ne grle...ona se samo nasmješila i rekla:”Pa ti dobro znaš da Kira nije samo mačka...”
I cijeli dan sam razmišljao o tome...i onda me odjednom proparala misao da sam ja zapravo jebeno sretan cerek...imam ženu koju volim i koja voli mene,imamo Kiru koja je...ma nemam riječi kojom bi ju opisao...imam seku koju obožavam i svoje dvije kume koje su nezamjenjive...koliko toliko sam zdrav...i kada se pogledam u ogledalo više ne bljujem na odraz,nego mu se nasmješim i pošaljem mu pusu...znači postigao sam ono što sam mislio da nikad neću...JA SE VOLIM...i ne furam neki već davno viđeni derivat sreće,ne!!! Ja sam UISTINU SRETAN i neobjašnjivo sam ispunjen yessmijeh

Napisao sam seki post na njenom blogu...da dobro ste pročitali...naime imam njen pass i odlučio sam ju malo iznenadit...ja nju jako osjećam (ko što ceca isto tak nekog osjeća) i ja sam taj koji ju je prao da nek izvoli opet počet osjećat i da kakve su to gluposti sa tupilom i počela je opet osjećat (da se razumijemo nije nikad ni prestala samo je svom srcu nametnula neke glupe sankcije) i igrom prilika opet joj je srce zaigralo za nekim,nedostupnim...i ja sam to osjetio...i sad je tužna a to osjećam još više...i tak eto,želim da kad dođe doma poslije ovog šugavog radnog dana, pročita da ju netko u potpunosti razumije,da joj se opet razvuče onaj njen slatki cerek i da nestane tuge...i osjetil bum to...garant kiss

Eto tak vam je to kad ste sretni i kad znate voljet i kad vam je ljubav uzvraćena...u kojem god obliku ona bila...i za kraj želim vam svima brdo sreće,vagone ljubavi,nebo pozitive, i bar jednu osobu s kojom ćete to sve dijelit...kisswavekisswavekisswave
živili party

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.