srijeda, 14.11.2007.

hay.... ljudi.....

... ovaj vikend je bio najjjjbolji.....
Petak na subotu spavala sam kod Ive.... bilo je ludo glegali smo Big Brother... zezali se...,umirali od smijeha....belj
kad su Ivina braća Fika i Tomi došli s treninga... išli smo uu sobu spavat....u pol noći Iva i Fika su se probudili i išli zezat mene i Tomija... ta zločesta djeca...ujutro sam se probudila spavala sam na drugom krevetu... svi smo se zamjenili za krevete osim Tomija....koji je čvrsto spavao.... i prduckoo..hehenut.nisam se ništa naspavala jer je TOmi rano ujutro uzeo flomaster i počeo me šarati .... jbm mu jarca... zujo i tak smo se ujutro zezali... doručkovali.... i otišli opet malo spavat... jer smo bili umorni.... FIka i ja smo igrali neke aute na playstationu... i naravno pobjedio je Fika... kuma (Iva) moja i ja otišli smo spavat... kad am se probudila moja mama bila je kod Ivine mame ne kavii.. kad sam se došla s njom pozdravit.. pita ona mene jesam li se pogledala u ogledalo... odem se ja vidit i cijelo čelo i nos su mi bili išarani.... to me je išarao zločesti FIKA... dobit će on..belj...i tako se mi zezali i ja otišla kući....

u nedjelju bila sam pozvana na Damirov rođoš... bilo je ludo... Kata i ja se rasplesatleee... da nismoo mogli stat...bilo je super kad smo igrali igru sa papirićem i ako ti padne ti i taj dečko se morate poljubit... a ako vam padne tri puta morate se užvalit....roflrofl... uh bilooo je ludooo... zbog toga nas neki smotani ljudi zezju npr. Žičko..... dobit ćeš ti...nutali nema veze nama je bilo super.... eto to je toooo....uglavnom ovaj vikend je bio pre dobar.....

sad prelazim na pozdrave...
pozdravljam moju kumu i doru posebnooo
sve cure iz razreda..i naravno dečke.... koji su malo rofl...sretan
Komarnu i Rovanjsku.... ma sve koje znam... i vas u studiju i režiji... pusekcerek

i naravno malo sika...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


KOMENTIRAJT

- 10:12 - | 218 komentara | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lil° angel | Lil° angel design | picture by: cookroach hilde