Dobrodošli !


wave

ADHD - Poremećaj hiperaktivnosti i deficita pažnje BLOG

28.07.2013., nedjelja

Omega 3 djeluje na široki spektar bolesti, a pokazala je i odlične rezultate u liječenju ADHD-a.

MOJE OSOBNO ISKUSTVO SA SIRUPOM OMEGA 3 ZA DJECU

Vjerujte nečete požaliti ako kupite sirup omega 3..ja sam ga kupila prije godinu dana i napredak se vidi već nakon mjesec dana...koncentracija puno bolja! Danas več nakon godinu dana rezultati su odlični...nemojte dijete kljukati tabletama poput ritalina i concerta jer nuspojave su svakakve...Hiperaktivnost nije bolest, nego poremećaj koji odražava stanje naše prehrane, međusobnih odnosa i okoliša. Ovaj poremećaj možete izliječiti na prirodan način, bez da riskirate zdravlje i život Vašeg djeteta zbog lijekova poput Ritalina.Naravno uz sve to treba puno raditi na usmjeravanju djetetove pažnje koliko je to moguće....kada je moj sin navršio tri godine mislila sam da ču izluditi..nije primao nikakvu informaciju,stalno plakao za svaku glupost,izbjegavao igru sa ostalom djecom itd...svakodnevna nervoza,sto naravno utječe i na odnos mame i tate...sada ima 9 godina i još je hiper,ali koncentracija se poboljšala,postao je i dosta poslušan (koliko može)..zato omega 3 je idealan izbor za djete sa adhd-om...U istraživanjima, 30-40% hiperaktivne djece je pokazalo značajno poboljšanje već nakon 15 tjedana, a 40-50% - nakon 30 tjedana uzimanja omega 3 masnih kiselina.Nadam se da će vam moje iskustvo bar malo pomoći i dati nadu za vaše djete...ja ga kupujem u DM-u.

- 14:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (12)
Opis bloga
ADHD - Poremećaj hiperaktivnosti i deficita pažnje

Želim da mi se pridruže sve majke,očevi.....svi koji vode svakodnevnu borbu sa neprihvaćanjem djeteta sa ADHD-om...Imam sina koji će sada u treći razred osnovne škole..uvijek je najglasniji,u pokretu itd pa ga neka djeca ne prihvaćaju kao takvog...Adhd mu je dijagnosticiran u vrtiću..čak ga ni tamo nisu htjeli jer je bio preživ i nije se mogao prilagoditi ostaloj djeci...mnogi su govorili i još uvijek govore da je neodgojen iako ja ulažem jako puno truda u njega..nije agresivan..jednostavno je nemiran i impulzivan...svi vi koji imate djete sa adhd-om možete ovdje podijeliti svoja iskustva...budimo potpora našoj djeci da budu prihvaćena takvima kakvi jesu..